SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook: nowości w grupach typu „na sprzedaż”

Facebook wprowadził nowe funkcje w grupach typu „na sprzedaż”, mające ułatwiać ich członkom proces sprzedawania i kupowania.

Członkowie facebookowych grup typu „na sprzedaż” mogą wybrać opcję „Sprzedaj” w trakcie tworzenia posta, a następnie dodać opis sprzedawanego produktu, jego cenę, a także informacje o lokalizacji i sposobie przesyłki.

Sprzedawcy mogą również oznaczać swoje produkty jako dostępne lub sprzedane, a także przeglądać historię transakcji.

Nowe funkcje będą się pojawiały stopniowo w kolejnych krajach na przestrzeni najbliższych miesięcy. Będą one dostępne zarówno w wersji przeglądarkowej Facebooka, jak i w aplikacjach na systemy iOS i Android.

Przychód Facebooka sięgnął w IV kwartale 2014 roku 3,85 miliarda dolarów. To o 49 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013 (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Facebook: nowości w grupach typu „na sprzedaż”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl