Facebook testuje dynamiczne reklamy z bieżącymi ofertami najbliższych sklepów

Facebook prowadzi testy nowego formatu reklamowego skierowanego do firm prowadzących tradycyjne sklepy. Dynamic ads for retail to rozwiązanie, które ma pomóc internautom w odnalezieniu na Facebooku najbliższego sklepu oferującego reklamowane produkty.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook testuje dynamiczne reklamy z bieżącymi ofertami najbliższych sklepów

W komunikacie Facebook zaznacza, że nowe rozwiązanie reklamowe kierowane do sprzedawców prowadzących tradycyjne sklepy jest obecnie w fazie prób, a partnerami są mi.in. Abercrombie & Fitch, Argos, Macy's, Pottery Barn i Target. Do szerszego grona reklamodawców oferta ma trafić w ciągu kilku nadchodzących tygodni.

Facebook wyjaśnia, że format dynamicznych reklam dla sklepów umożliwia połączenie bazy danych o produktach z Facebookiem, dzięki czemu partnerzy reklamowi mogą tworzyć dynamiczne kampanie promujące towar realnie dostępny w najbliższym sklepie.

Reklamy w nowym formacie mogą zawierać między innymi informacje o lokalnej dostępności - dzięki wskaźnikowi dostępności widocznemu na zdjęciu produktu potencjalni klienci natychmiast dowiedzą się, że jest on dostępny w najbliższym sklepie. Gdy produktu zabraknie w sklepie, jego reklamy przestaną się wyświetlać w tym regionie,

Format pozwala też informować internautów o podobnych produktach, mogą oni przejrzeć ofertę towarów dostępnych w pobliskim sklepie bezpośrednio w swoim telefonie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-nowe-funkcje-reklam-wideo-w-formie-pokazu-slajdow ##

grafika

Facebook podaje przykładowy sposób funkcjonowania Dynamic ads for retail: jeśli sieć sklepów odzieżowych ogłosi wyprzedaż, to dzięki kampanii opartej na dynamicznych reklamach dla sklepów klienci zobaczą tylko te produkty, które są jeszcze dostępne w najbliższej placówce wraz z informacją o aktualnej cenie. Gdy w jednym ze sklepów zabraknie określonego produktu, nie będzie on reklamowany w tej okolicy.

W II kwartale br. przychody Facebooka wyniosły 6,44 mld dol., o 59 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2015. Przychód z reklam wyniósł 6,24 mld dol., co oznacza wzrost o 63 proc. w skali roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana