Timeline, całkowicie nowy wygląd profili, został zaprezentowany podczas konferencji dla deweloperów f8 w San Francisco we wrześniu ubiegłego roku (więcej na ten temat). W styczniu Facebook ogłosił, że Timeline jest obowiązkowy i w ciągu kilku tygodni zostanie włączony u wszystkich indywidualnych użytkowników serwisu (więcej na ten temat).
Teraz Facebook udostępnił nowe profile także firmom, markom, organizacjom, instytucjom, artystom, zespołom i osobom publicznym. Mogą one na górze strony umieścić duże zdjęcie, co tydzień przypinać nowe posty u góry strony w celu podkreślenia ich ważności, a także wyróżniać zdjęcia poprzez zwiększenie ich rozmiaru.
Społecznościowy portal udostępnił także nowy panel administracyjny, dzięki któremu zarządzający stroną mogą m.in. odpowiadać na prywatne wiadomości użytkowników. Zyskują także dostęp do dziennika aktywności z narzędziami umożliwiającymi wyróżnianie, ukrywanie lub kasowanie postów, a także zmienianie ich daty.

Administratorzy stron mogą włączyć Timeline już teraz. Obowiązkowo dla wszystkich stron nowy wygląd zostanie wprowadzony 30 marca.











