Facebook ułatwi publikowanie ogłoszeń o pracę, chce konkurować z LinkedIn

Facebook wprowadził nową opcję pozwalającą pracodawcom na publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kandydatami na konkretne stanowiska. Na razie funkcja jest dostępna w USA i Kanadzie, może jednak zmienić Facebook w konkurenta dla takich serwisów jak LinkedIn.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Facebook już wcześniej dopuszczał publikowanie przez firmy ogłoszeń rekrutacyjnych, teraz jednak ma to być prostsze, a same ogłoszenia lepiej widoczne na stronach pracodawców.

Użytkownicy zainteresowani konkretnymi ofertami pracy mogą w łatwy sposób odpowiedzieć na te propozycje i składać własne aplikacje, także za pośrednictwem komunikatora Messenger.

Zamieszczanie ogłoszeń o pracę przez firmy jest opcją darmową. Na razie jednak mogą z niej korzystać jedynie pracodawcy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

grafika

Wchodząc na rynek rekrutacyjny w segmencie mediów społecznościowych, przy dużej bazie użytkowników Facebook z czasem może stać się poważnym konkurentem dla wyspecjalizowanych w tym kierunku platform, takich jak LinkedIn kupiony w połowie ub.r. przez Microsoft za ponad 26 mld dol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC