Facebook z rekordowymi wynikami za III kw. Ponad miliard mobilnych użytkowników

Facebook zanotował w III kwartale bieżącego roku bardzo dobre wyniki, uzyskując znaczące wzrosty w najważniejszych obszarach swojej działalności. Ponad 90 procent użytkowników korzysta z portalu za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przychód Facebooka sięgnął w III kwartale 2016 roku 7,01 miliarda dolarów. To o 56 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2015 (4,5 mld USD).

Przychód z reklam społecznościowego portalu wyniósł 6,82 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 59 proc. w ujęciu rocznym. Urządzenia mobilne zapewniły serwisowi ok. 84 proc. całego przychodu z reklam (wobec ok. 78 proc. w III kw. 2015 r.).

Facebook zanotował w III kwartale tego roku zysk netto w wysokości 2,38 miliarda dolarów, w porównaniu do 896 milionów dolarów zysku w III kwartale roku 2015 (wzrost o 166 proc.).

grafika
grafika

Miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka na koniec września br. wynosiła 1,79 miliarda - o 16 proc. więcej w skali roku. O 17 proc. wzrosła liczba osób codzienne odwiedzających portal - do 1,18 miliarda.

grafika
grafika

Jeśli chodzi o mobilną odsłonę Facebooka, pod koniec III kwartału korzystało z niej średnio 1,66 miliarda osób miesięcznie, co oznacza 20-proc. wzrost rok do roku. Ponadto serwis miał 1,06 miliarda użytkowników korzystających z niego wyłącznie z poziomu urządzeń mobilnych (o 328 mln więcej niż przed rokiem).

grafika
grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie