SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Factory pokazuje w reklamach, co jest w cenie

Wystartowała jesienna kampania reklamowa centrów odzieżowych Factory. Akcję, podkreślającą koncepcję smart shoppingu i zniżek cenowych, przygotowała agencja Grupa Eskadra.

Reklamy Factory pokazują, że w cenie są takie wartości jak radość, wygoda, sukces, olśnienie i satysfakcja klientów.

- Celem kampanii jest zaprezentowanie sieci naszych sklepów przez pryzmat inteligentnych zakupów połączonych z pozytywnymi emocjami i najnowszych jesiennych produktów modowych. Chcemy przekazać, że zakupy smart shopping w centrach outlet to nie tylko obniżki sięgające 80 proc., ale również dobra zabawa połączona z najnowszymi trendami mody - tłumaczy Marta Kocik, regional marketing manager w Neinver Polska odpowiedzialna za markę Factory.

Grupami docelowymi kampanii są osoby w wieku powyżej 30 i 50 lat.

Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (tytuły ogólnopolskie i lokalne), w internecie oraz na outdoorze (nośniki outdoorowe i w komunikacji miejskiej w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie). Potrwa do końca września.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grupa Eskadra.

Dołącz do dyskusji: Factory pokazuje w reklamach, co jest w cenie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zocha
Czy to te same twarze - takie słowiańskie co w kampanii igrzysk w Krakowie, których głównym lobbystą, ale i jednym z niewielu, który na tej paranoi zarobił był szef groupy E? Igrzysk nie ma ,a zapach się ciągnie buhahahaha
odpowiedź