„Fakty po Faktach” liderem, „Dziś wieczorem” na trzecim miejscu

We wrześniu br. najpopularniejszym magazynem z rozmowami nadawanym po głównym wydaniu dziennika były „Fakty po Faktach”. Nowy program „Dziś Wieczorem”, pokazywany w TVP Info, znalazł się na trzecim miejscu.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Nadawany w TVN24 tuż po „Faktach” TVN program „Fakty po Faktach” we wrześniu 2013 roku śledziło średnio 428 tys. widzów, czyli o 3,96 proc. mniej niż analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Natomiast udział tego magazynu w rynku telewizyjnym w analizowanym okresie wyniósł 3,18 proc. (rok wcześniej wynosił 3,38 proc.).

Drugie miejsce zajął pokazywany po „Wydarzeniach” Polsatu w Polsat News „Gość Wydarzeń”, który zanotował wzrost oglądalności, wynoszący 11,34 proc., a jego średnia widownia ukształtowała się na poziomie 158 tys. osób. Przełożyło się to na 1,26 proc. udziału (1,16 proc. rok wcześniej).

We wrześniu br. ruszyła emisja nowego magazynu „Dziś wieczorem”, który oglądać można na antenie odświeżonego TVP Info (więcej na ten temat) tuż po zakończeniu nadawanych w TVP1 „Wiadomości”, czyli ok. 19.55. Jego średnia widownia w zeszłym miesiącu wyniosła 155 tys. widzów, co dało mu 1,08 proc. udziału w rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy