Fatalny wynik „Playboya”. „Men’s Health” na czele pism męskich

W styczniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Playboy”, który ukazał się bez kalendarza. Zyskało tylko „Logo”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Fatalny wynik „Playboya”. „Men’s Health” na czele pism męskich

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w styczniu 2015 roku wyniosła 58 703 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 14,23 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 38,50 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 38 794 egz. Spadek ten wynika głównie z tego, że w styczniu ub.r. tytuł ten dołączył kalendarz na 2014 roku, natomiast kalendarz na 2015 rok dołączono nie do numeru ze stycznia br., ale z grudnia ub.r. 

Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora), które rok wcześniej było czwarte. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 6,08 proc. do 29 952 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Zaś na czwarte miejsce z trzeciego spadł miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 16,89 proc. do 27 464 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w styczniu br. zmalał o 11,85 proc. do poziomu 27 832 egz.

 

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Logo” - było to 37,88 proc. Największy spadek, wynoszący 38,99 proc., odnotowało tutaj „CKM”.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online