Fibaro partnerem funduszu inwestycyjnego YouNick Mint

Fibaro, polski producent rozwiązań smart home, nawiązał partnerstwo z funduszem inwestycyjnym venture capital YouNick Mint. W ten sposób chce pozyskiwać z rynku najbardziej wartościowe pomysły z branży internetu rzeczy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fibaro partnerem funduszu inwestycyjnego YouNick Mint

Fibaro zostało partnerem otwartego spotkania dla start-upów YouNick Mint Venture Days, którego najbliższa edycja odbędzie się 27 lutego w podpoznańskich Złotnikach. Podczas wydarzenia pomysłodawcy będą mogli skonsultować się z ekspertami, którzy pomogą zweryfikować potencjał pomysłu oraz doradzą jak go rozwinąć. Najlepsze projekty mogą liczyć na wsparcie finansowe oraz opcję  przetestowania wewnątrz Fibaro, a ostatecznie - komercjalizację i wprowadzenie na rynek.

- W Fibaro wdrażamy właśnie model open innovation. Oznacza to, że aktywnie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań również poza firmą. Dlatego chętnie współpracujemy z funduszami takimi jak YouNick - mówi Joanna Ossowska-Rodziewicz, CEO ‎Fibar Group Intellectual Property Assets.

Nabór projektów do najbliższej edycji spotkania obejmuje rozwiązania z branży IoT w obszarach: biometrii głosu, sztucznej inteligencji, machine learning, bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni, big data oraz szeroko pojętego eHealth.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska