Finał Ligi Mistrzów i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W ogłoszonym właśnie na czerwiec cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotów przy finale Ligi Mistrzów, serialu „M jak miłość”, koncercie „Super Jedynki” , meczu piłkarskim Polska - Grecja i niedzielnych wydaniach „Wiadomości”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Reklamy przy finale Ligi Mistrzów Juventus Turyn - FC Barcelona, który TVP1 będzie transmitować 6 czerwca, kosztują od 27 do 61,5 tys. zł. Z kolei ceny spotów przy rozgrywanym dziesięć dni później meczu Polska - Grecja wynoszą od 34,5 do 53 tys. zł.

Za obecność reklamową przy transmisjach z Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu (więcej o nim) trzeba zapłacić od 24,5 do 51 tys. zł. Najwięcej kosztują spoty przy sobotnim koncercie „Super Jedynki” - 51 tys. zł. Reklamy podczas pierwszego dnia koncertów, przy „Superdebiutach” kosztują od 24,5 do 36,6 tys. zł, a przy niedzielnej „Rewii Piosenki – 90 lecie Polskiego Radia SA” - od 36,2 do 45,4 tys. zł. Rok temu na najdroższą reklamę przy festiwalu trzeba było wydać 55,9 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-wyprzedzil-polsat-we-wplywach-z-reklam-aflofarm-na-czele-reklamodawcow ##

Reklama przy głównym wieczornym wydaniu „Wiadomości” to wydatek rzędu 50 tys. zł  w niedziele (aż 25,9 tys. zł mniej niż rok temu), 30,5 tys. w soboty i od 13,4 do 15,6 tys. zł w dni powszednie.

Spot przy nadawanym zaraz po „Wiadomościach” „Sporcie” kosztuje do 35,2 tys. zł w dni powszednie i 48,5 tys. zł w niedziele, zaś przy „Pogodzie” - do 27 tys. w dni powszednie i 46,5 tys. zł w niedziele.

Wśród jedynkowych seriali najdroższe jest „Ranczo” - za spot przed nim trzeba zapłacić 47 tys. zł. Reklama przy „Klanie” to wydatek 13,8 tys. zł, a przy „Ojcu Mateuszu” - 24 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy serialu „M jak miłość” - od 43,2 do 55 tys. zł (wobec 76,5 tys. zł w ub.r.). Cena spotu przy „Barwach szczęścia” wynosi od 21,3 do 39 tys. zł (rok temu maksymalnie 58,7 tys. zł), przy „Rodzince.pl” - 27,2 tys. zł, a przy „Na dobre i na złe” - 41,5 tys. zł (20 tys. zł mniej niż przed rokiem).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/usuniecie-reklam-z-tvp-i-polskiego-radia-z-korzyscia-dla-nadawcow-komercyjnych-i-wzrostem-cen ##

Za reklamy przy programie „Tomasz Lis na żywo” trzeba zapłacić 26,5 tys. zł (rok temu 40,75 tys. zł), a przy „Magazynie Ekspresu Reporterów” - 32,7 tys. zł (50,2 tys. zł w ub.r.).

Biuro Reklamy TVP udostępniło czerwcowy cennik w piątek. Zamówienia na pakiety KZP przyjmowane są do wtorku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online