Finał „Rolnika szuka żony” z rekordem. „Teleexpress” tuż za „M jak miłość”

Finałowy odcinek programu „Rolnik szuka żony” obejrzało 4,8 mln widzów, co było rekordowym wynikiem tego show. W zeszłym tygodniu najwięcej widzów zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”. Pierwszy konkurs w skokach narciarskich w tym sezonie zajął dopiero miejsce 11.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Finał „Rolnika szuka żony” z rekordem. „Teleexpress” tuż za „M jak miłość”

W okresie od 17 do 23 listopada br. najchętniej oglądany odcinek „M jak miłość” TVP2 przyciągnął przed ekrany 6,46 mln oglądających przy udziale na poziomie 39,24 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazł się sobotni „Teleexpress” TVP1 z widownią na poziomie 5,27 mln zł i udziałem wynoszącym 39,24 proc. Został on nadany w przerwie konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich w Klingenthal. Sam konkurs uplasował się na miejscu 11. z 3,57 mln widzów. Wyżej, bo na pozycji 7., znalazł się także transmitowany w Jedynce mecz towarzyski w piłce nożnej Polska-Szwajcaria, który miał 4,16 mln oglądających.

Trzecia lokata w zestawieniu należała do serialu „Na dobre i na złe”, emitowanego w TVP2, którego zeszłotygodniowy odcinek obejrzało 5,23 mln osób (32 proc. udziału).

Najpopularniejszym programem rozrywkowym był zajmujący piąte miejsce „Rolnik szuka żony”. Finałowy odcinek tego reality-show TVP1 pobił jego rekord oglądalności, gromadząc w niedzielę przed telewizorami 4,84 mln widzów, co zapewniło stacji 29,74 proc. udziału.

Drugie miejsce wśród pozycji rozrywkowych zajął w zeszłym tygodniu emitowany w TVN „Mam talent!” - w sobotę obejrzało go 3,48 mln osób.

W grupie komercyjnej 16-49 na pierwszym miejscu także znalazł się serial „M jak miłość” z widownią na poziomie 2,03 mln osób i 31,05 proc. udziału. Drugie miejsce w tej grupie zajął już „Rolnik szuka żony”, który obejrzało średnio 1,9 mln widzów przy udziale na poziomie 26,12 proc. Na podium jest jeszcze mecz Polska-Szwajcaria, który do TVP1 przyciągnął 1,87 mln widzów (27,67 proc. udziału).

W tej grupie tuż za wielką trójką uplasował się „MasterChef" TVN, obejrzany przez 1,63 mln osób (22,33 proc. udziału).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style