SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Find your magic” - Sokół, Jakóbiak, Stankiewicz i Abstrachuje w kampanii Axe (wideo)

Z początkiem kwietnia ruszyła kampania reklamowa męskich kosmetyków Axe (produkowanych przez Unilever Polska) pod hasłem „Find your magic”. Akcję, w której biorą udział m.in. Wojciech „Sokół” Sosnowski, Łukasz Jakóbiak, Martin Stankiewicz i grupa Abstrachuje, przygotowały i realizują firmy marketingowe DDB & Tribal, Atelier PR, Mindshare Polska i Hash.fm.

Kampania zachęca mężczyzn do podkreślenia swojej indywidualności, wbrew lansowanym stereotypom dotyczącym męskości. Spot emitowany w ramach akcji pokazuje różnych mężczyzn, których łączy to, że każdy ma w sobie „to coś” sprawiające, że czuje się atrakcyjny.

- Po latach badań wiemy, że to co czyni mężczyznę najbardziej atrakcyjnym jest ...on sam. Jego siła i słabość, jego indywidualność, a przede wszystkim sposób w jaki to wyraża  i manifestuje otoczeniu - tłumaczy Katarzyna Rogowska, brand manager Axe w Unilever Polska. - Pomimo to mężczyźni nie czują się komfortowo obnażając swoje prawdziwe „ja”. Obawiają się reakcji otoczenia i konfrontacji z wciąż żywymi męskimi stereotypami. Strach przed byciem zaszufladkowanym, czy zawstydzonym ma wpływ na ich zachowanie oraz wygląd zewnętrzny. Każdy ma w sobie „to coś” ale nie każdy zdaje sobie sprawę, że właśnie to czyni go atrakcyjnym. Dlatego w 2016 rzucamy mężczyznom wyzwanie - „Find Your Magic” i pokazujemy, jak bardzo są atrakcyjni, będąc sobą - opisuje.

Globalnie kampania „Find your magic” zaczęła się w styczniu br.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Działania reklamowe są realizowane w telewizji, kinach oraz internecie (m.in. w social media). Głosu do spotu użyczył Wojciech „Sokół” Sosnowski, a w internecie planowane są aktywności z udziałem youtuberów Łukasza Jakóbiaka, Martina Stankiewicza i grupy Abstrachuje.

Globalnie kreacją kampanii i przygotowaniem spotu zajęła się agencja 72andSunny. Za adaptację reklamy na polski rynek i aktywności w internecie odpowiada agencja DDB & Tribal, za koncepcję i koordynację działań z youtuberami - agencja influencer marketing Hash.fm, za planowanie mediów - dom mediowy Mindshare Polska, a za działania public relations - agencja Atelier PR.

Dołącz do dyskusji: „Find your magic” - Sokół, Jakóbiak, Stankiewicz i Abstrachuje w kampanii Axe (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl