“Focus Historia” ma pięć lat i wspiera sprzedaż kampanią

W czwartek 29 marca br. ukaże się jubileuszowy numer miesięcznika “Focus Historia” (G+J Polska), który kończy właśnie pięć lat. Wydanie wsparte jest kampanią promocyjną.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Tematem okładkowym urodzinowego wydania jest wyścig Titaniców i katastrofy morskie, do których doprowadziła rywalizacja o Błękitną Wstęgę Atlantyku - trofeum przyznawane statkowi, który z największą prędkością przebędzie drogę z Europy do USA. Wydanie ukazało się standardowej objętości wynoszącej 92 strony i w normalnej cenie 7,99 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.

Numer wspiera kampania na antenie Discovery Historia, w serwisach wp.pl oraz focus.pl, a także w tytułach prasowych G+J Polska. Kreacją i planowaniem mediów zajął się dział marketingu wydawcy.

„Focus Historia” to magazyn popularnonaukowy o tematyce historycznej. Od marca 2005 roku wydawany był jako dodatek do magazynu „Focus”. Jako regularny miesięcznik ukazuje się od kwietnia 2007 roku.

W ub.r. średnia sprzedaż ogółem tytułu wyniosła 39 314 egz. i była o 9,8 proc. wyższa niż rok wcześniej. To jedyny tytuł, który zanotował wzrost w segmencie (dowiedz się więcej).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej