WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Biurowy wojownik i pościg kibiców reklamują Tigera (wideo)

FoodCare chce od Dariusza “Tigera” Michalczewskiego 20 mln zł

2011-09-06 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Do krakowskiego sądu wpłynął pozew o blisko 20 mln zł odszkodowania, jakiego od Dariusza Michalczewskiego domaga się podkrakowska spółka FoodCare. To kolejna odsłona sporu wokół produkcji napojów energetyzujących Tiger.

FoodCare chce od Dariusza “Tigera” Michalczewskiego 20 mln zł

Konflikt między firmą Foodcare a należącą do Dariusza Michalczewskiego fundacją Równe Szanse trwa od listopada 2010 r. Fundacja wypowiedziała wówczas producentowi umowę na wytwarzanie i dystrybucję napoju Tiger Energy Drink, a prawa do produkcji przekazała innej firmie - Maspex Wadowice. Od tego czasu przed sądami w Krakowie i Gdańsku toczą się spory o prawa do oznaczenia "Tiger" - firma FoodCare uznaje, że to ona wypromowała markę, a byłego boksera zaprosiła jedynie do współpracy wizerunkowej.

Obecnie na podstawie prawomocnych postanowień sądów apelacyjnych - w Krakowie z powództwa Dariusza Michalczewskiego i w Gdańsku z powództwa fundacji Równe Szanse - firma FoodCare ma zakaz produkcji, sprzedaży i reklamy napojów zawierających oznaczenie "Tiger". Przynajmniej na czas trwania procesu. Spółka nie może się od tej decyzji odwołać.

Jako jedyna napój Tiger może produkować firma Maspex. Foodcare wypuścił więc na rynek napój Black. Oba produkty mają podobną szatę graficzną i hasła ("Power is back" oraz "Power is black").

Nowy pozew dotyczy wyrównania strat, które spółka FoodCare poniosła w wyniku zakazu produkcji. W 2007 roku Tiger był najlepiej sprzedającym się w Polsce napojem energetycznym.

Autor: kk / pr / zr / pap / zpe

Wiecej informacji: FoodCare, Dariusz “Tiger” Michalczewski, Tiger

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia