SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Forbes” i „Claudia” mocno w górę, „Polityka” i „Newsweek” w dół

W lutym br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych wpływów zanotowały „Forbes” i „Claudia”, a spory spadek – „Polityka”.

Dane Kantar Media (Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. zarobił z reklam (cennikowo, bez autopromocji) o 120 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty wpływów reklamowych w skali rok do roku zanotowały również „Claudia” (G+J Polska) – 65,6 proc., „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – 57,7 proc. i „Wprost” (AWR Wprost) – 52,7 proc. Więcej niż przed rokiem z reklam – o 27,8 proc. – zarobiła też „Gala” (G+J Polska).

Z kolei minimalne zmiany wpływów reklamowych w skali roku odnotowały z lutym „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) – wzrost o 0,5 proc. – i „Viva!” (Edipresse Polska) – spadek o 0,9 proc. Za to „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił z reklam 18,8 proc. mniej niż rok wcześniej, a „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) – o 25 proc. mniej.

Wpływy reklamowe dzienników: „Gazeta Wyborcza” w dół, „Puls Biznesu” w górę

Ogółem cennikowe wpływy reklamowe wszystkich magazynów (bez autopromocji) były w lutym o 11,3 proc. większe niż rok wcześniej. Wzrost wpływów obejmujących autopromocję był minimalnie niższy.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 II.2011II.2010
Tele Tydzień7 729 030 zł7 687 098 zł
Newsweek Polska6 185 526 zł7 613 075 zł
Wprost5 977 017 zł3 912 925 zł
Forbes4 797 000 zł2 180 749 zł
Viva!4 674 517 zł4 716 459 zł
Polityka4 653 800 zł6 207 450 zł
Claudia4 252 848 zł2 567 635 zł
Twój Styl3 871 790 zł2 454 336 zł
Gala3 395 034 zł2 655 448 zł
Party3 161 790 zł3 559 359 zł
monitorowane tytuły razem159 418 140 zł143 250 698 zł
monitorowane tytuły razem (z autopromocją)179 024 705 zł160 951 461 zł


 

Dołącz do dyskusji: „Forbes” i „Claudia” mocno w górę, „Polityka” i „Newsweek” w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bioi
SUKCES
odpowiedź