SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fortuna Karotka Plus w opakowaniach od Czteryczwarte

Na rynek wchodzi nowa linia soków Fortuna Karotka Plus (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.

Fortuna Karotka Plus zastąpi dotychczasowe soki marchewkowo-owocowe Karotka. Nowa linia, którą obecnie tworzy 5 SKU, łączy dwie cechy: brak dodatku cukru oraz dodatek składników funkcjonalnych, jak zielona herbata czy len.

Jeśli chodzi o design opakowań, ich centralną część stanowi panel z wizerunkiem kobiety, który ma ułatwiać identyfikację danego smaku i pomagać rozróżnić poszczególne funkcje produktu. Identyfikacja wizualna pozwala jednocześnie na prezentację informacji o produkcie i charakterze poszczególnych wariantów smakowych. Z kolei liternictwo na opakowaniach nie uległo większej modyfikacji.

Dołącz do dyskusji: Fortuna Karotka Plus w opakowaniach od Czteryczwarte

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prezes F
opakowania wyglądają jak akcja społeczna. Ktokolwiek widział... Beznadzieja marketing fortuny do zwolnienia.
odpowiedź
User
Zabiegana
Spróbowałam pierwszych czterech i muszę powiedzieć, że to rewelacja. Są naprawdę pyszne i na dodatek są wzbogacone o substancje, które pozytywnie wpływają na organizm. To coś dla zabieganych, tak jak ja. Super produkt, naprawdę wart swojej ceny. (#sokfortuna)
odpowiedź
User
justyspj
Karotka Plus to samo zdrowie, bez dodatku cukru, z dodatkiem funkcjonalnym tj.aloes, len, zielona herbata. Są geste, smaczne, pożywne, dobrze gaszą pragnienie. Mają fajne opakowanie.


odpowiedź