Kreacje wykorzystywane w kampanii przekonują, że kiedy robimy zakupy spożywcze przez internet, dotychczas znane pojęcia nabierają zupełnie nowych znaczeń. Gdy kupujemy online, laptop staje się supermarketem, kanapa – miejscem rodzinnych zakupów, a kuchnia – miejscem odbioru zamówienia.
- Frisco.pl w nowej platformie komunikacji uświadamia, że zakupy spożywcze online są czynnością przyjemną, wygodną i jednocześnie usprawniającą cały proces regularnych zakupów dla domu. Zachęca tym samym do rozważenia zakupów spożywczych online jako wygodnej alternatywy dla regularnych zakupów w hipermarketach czy dyskontach – mówi Maria Najda, kierownik marki Frisco.pl.

Działania prowadzone są w internecie: display i social media, w radiu oraz na outdoorze.
Nową strategię oraz kampanię przygotowała agencja LiquidThread, za działania marketingu efektywnościowego odpowiada Performics. Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów.











