Frosta w nowej kampanii „mówi, jak jest” (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania mrożonych ryb i produktów Frosta. Za realizacje działań pod hasłem „Mówimy, jak jest” odpowiadają agencja TBWA, Zenithoptimedia, Jbcomm i OTO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Frosta w nowej kampanii „mówi, jak jest” (wideo)

W najnowszej kampanii Frosta podkreśla najważniejsze walory swojego brandu – naturalny smak oraz transparentność składów. Każdy ze spotów marki ma prosty charakter oraz minimalistyczną scenografię. W spotach pokazano wybrane produkty z portfolio marki - paluszki rybne, mintaja w cieście, steki czy burgery rybne.

Kampania potrwa do połowy grudnia. 30-sekundowe spoty pojawią się na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych (TVP, TVN oraz Polsat). Reklamy emitowane będą również w wybranych stacjach radiowych.

Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg. Ich adaptacją i produkcją na rynek polski zajęła się agencja TBWA, która rozpoczęła pracę dla tego klienta.

Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm. Za reżyserię polskich wersji filmów odpowiada Mikołaj Łebkowski, produkcją zajęło się studio OTO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa