SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Weź wybluzuj” - Lisie Piekło, Mietczyński i Kaluch promują Frugo

Ruszyły pierwsze działania reklamowe napoju Frugo (produkowanego przez FoodCare) zaplanowane na ten rok. Akcję pod hasłem „Weź wybluzuj” przygotowały agencje OS3 i H2O Creative.

„Weź wybluzuj” to pierwszy etap zaplanowanych na ten rok działań dla marki Frugo. W akcji położono silny nacisk na aspekt wizerunkowy marki, która na nowo ma trafić w gust nastoletnich fanów. Dlatego do udziału zaproszono troje twórców internetowych: Lisie Piekło, Mietczyńskiego oraz Kalucha.

W ramach kampanii, każdy konsument ma szansę wygrać jedną z 900 bluz, nie tylko dla siebie ale i swojej ekipy. Bluzy zostały wyprodukowane przez polską markę Mr. GUGU & Miss GO. Same ich projekty zostały stworzone przez designerów agencji, którzy inspirowali się smakami Frugo oraz influencerami.

Zasady konkursu mają zachęcać konsumentów do kreatywnego wyrażania siebie. Aby móc wziąć w nim udział oprócz zakupu produktu należy na stronie frugowekipie.pl przesłać zdjęcie, które pokazuje uczestnika wraz z jego ekipą i towarzyszącym im Frugo. Najlepsze zdjęcia nagradzane są bluzami. Każda bluza może być dodatkowo spersonalizowana. Konkurs potrwa do 7 maja.

- „Weź wybluzuj” to krok w kierunku repozycjonowania marki Frugo. Chcemy pokazać, że nadal mamy w sobie luz i nietuzinkowość, za które od lat byliśmy cenieni. To też szansa, aby przyciągnąć do marki nowych fanów. Wesprzeć nas ma w tym kooperacja z cenionymi wśród grupy odbiorczej Mr. GUGU & Miss GO oraz liderami opinii - podkreśla Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.

Obecne działania są pierwszymi realizowanymi dla Frugo przez agencje OS3 i H2O Creative, z którymi FoodCare w ostatnim czasie nawiązał współpracę.

Dołącz do dyskusji: „Weź wybluzuj” - Lisie Piekło, Mietczyński i Kaluch promują Frugo

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pompejusz
Lisie Piekło? Promuje Frugo? Ciekawe kto będzie następny... Mysia Ziemia? Niedźwiedzi Raj? A może Łosiowa Apokalipsa?
odpowiedź
User
Mietczynski?
Ale niepasujący do siebie i marki influencerzy. roześmiany Mietczynski gardzący komerchą we frugo
odpowiedź
User
serio?
Dobór influencerów tragiczny - lifetube - serio ?
odpowiedź