WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Agencje OS3 i H2O Creative przejmują obsługę reklamową Frugo

„Weź wybluzuj” - Lisie Piekło, Mietczyński i Kaluch promują Frugo

2017-03-24 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Ruszyły pierwsze działania reklamowe napoju Frugo (produkowanego przez FoodCare) zaplanowane na ten rok. Akcję pod hasłem „Weź wybluzuj” przygotowały agencje OS3 i H2O Creative.

„Weź wybluzuj” - Lisie Piekło, Mietczyński i Kaluch promują Frugo

„Weź wybluzuj” to pierwszy etap zaplanowanych na ten rok działań dla marki Frugo. W akcji położono silny nacisk na aspekt wizerunkowy marki, która na nowo ma trafić w gust nastoletnich fanów. Dlatego do udziału zaproszono troje twórców internetowych: Lisie Piekło, Mietczyńskiego oraz Kalucha.

W ramach kampanii, każdy konsument ma szansę wygrać jedną z 900 bluz, nie tylko dla siebie ale i swojej ekipy. Bluzy zostały wyprodukowane przez polską markę Mr. GUGU & Miss GO. Same ich projekty zostały stworzone przez designerów agencji, którzy inspirowali się smakami Frugo oraz influencerami.

Zasady konkursu mają zachęcać konsumentów do kreatywnego wyrażania siebie. Aby móc wziąć w nim udział oprócz zakupu produktu należy na stronie frugowekipie.pl przesłać zdjęcie, które pokazuje uczestnika wraz z jego ekipą i towarzyszącym im Frugo. Najlepsze zdjęcia nagradzane są bluzami. Każda bluza może być dodatkowo spersonalizowana. Konkurs potrwa do 7 maja.

- „Weź wybluzuj” to krok w kierunku repozycjonowania marki Frugo. Chcemy pokazać, że nadal mamy w sobie luz i nietuzinkowość, za które od lat byliśmy cenieni. To też szansa, aby przyciągnąć do marki nowych fanów. Wesprzeć nas ma w tym kooperacja z cenionymi wśród grupy odbiorczej Mr. GUGU & Miss GO oraz liderami opinii - podkreśla Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.

Obecne działania są pierwszymi realizowanymi dla Frugo przez agencje OS3 i H2O Creative, z którymi FoodCare w ostatnim czasie nawiązał współpracę.

Autor: bg

Wiecej informacji: Frugo, FoodCare, youtuberzy, Lisie Piekło, Mietczyński, Kaluch

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia