SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Frugolution” - buntownicza kampania reklamuje wielokolorowe Frugo (wideo)

Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki, przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Shootme, 365 PR i Intermedia.

Zmiana identyfikacji Frugo obejmuje odświeżenie logotypu i etykiet napoju oraz wprowadzenie nowego hasła głównego: „Follow your colour”. - Założeniem było odświeżenie wizerunku, dostosowanie go do bardziej nowoczesnej stylistyki, która jednak niesie za sobą wartości towarzyszące Frugo od zawsze - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl  Tomasz Gernand, kierownik marki Frugo. - Logo jest nieco bardziej drapieżne, co podkreślać ma buntowniczy charakter marki. Opakowania pokazują egzotykę i kolorowość, a więc to co kojarzy się z wizerunkiem Frugo - opisuje.

Rebrandingiem marki zajęła się agencja Sieberthead. Opakowania w nowej oprawie pojawiły się w sprzedaży w maju. Jednocześnie oferta produktowa została rozszerzona o Frugo w półlitrowej butelce plastikowej oraz wodę Frugo Juicy Water o smaku cytryny i truskawki.

Od początku lipca prowadzona jest kampania reklamowa pod hasłem „Frugolution”. Ma podkreślać buntowniczy, młodzieżowy charakter marki, dlatego w reklamach występują młode osoby wyrażające się na różne sposoby (ubrania, tatuaże, graffiti) poprzez kolory. - Spot został nakręcony bez z góry narzuconego scenariusza a pomysły generowane były na bieżaco podczas kręcenia spotów. Sceneria to miejsca, gdzie młodzież rzeczywiście spędza wolny czas - opisuje Tomasz Gernand.

To spora zmiana w porównaniu z komunikacją Frugo w ostatnich latach, za którą odpowiadała m.in. agencja PZL. W poprzedniej dużej kampanii napój był przedstawiany jako „owoc kultury”, prowadził też akcję „Kulturyzator” na Wykopie.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa kampania obejmuje telewizję (15-sekundowe spoty i 8-sekundowe billboardy sponsorskie w TVN, Polsacie i kanałach tematycznych popularnych wśród młodych osób, m.in. MTV, Viva i 4fun), internet (reklamy i inne aktywności m.in. w serwisach Facebook, YouTube, Demotywatory.pl, Kwejk.pl, Player.pl), outdoor, punkty sprzedaży (materiały POS) oraz eventy. W telewizji spoty będą emitowane do połowy sierpnia.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland wspólnie z działem marketingu FoodCare, spoty wyprodukowało studio Shootme. Za działania w social media odpowiada agencja 365 PR, a za planowanie i zakup mediów - FoodCare i dom mediowy Intermedia.

Dołącz do dyskusji: „Frugolution” - buntownicza kampania reklamuje wielokolorowe Frugo (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
deere
Łał piękne mordowanie marki. Gratuluję Foodcarowi wmieszania się w multemedialną papkę. Plastikowa butelka i do tego design jak opakowanie rajstop. Straciliscie fana.
Równie dobrze mozna tam wstawić logo croop, reebok albo converse. NOWOŚC! Pierwsze Frugo bez charakteru!
odpowiedź
User
antyfan
beznadzieja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wydaje siw wam, ze znacie mlodych? chyba wam sie epoki popieprzyly. slaba reklama, slaby przekaz, nieczytelny zupelnie. rekomenduje wybrac sie do miejsc, w ktorych jestesmy - bo widac nic o tym nie wiecie. NAJGORSZA REKLAMA FRUGO W HISTORII
odpowiedź