SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Galeria Łomianki wybrała Triple PR

Od lutego 2018 działaniami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla Galerii Łomianki zajmuje się agencja Triple PR.

Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją strategii public relations mającej na celu wzmacnianie wizerunku Galerii Łomianki po rebrandingu.

Do zadań Triple PR należeć będą działania media relations, ekspercka komunikacja z dziennikarzami, prowadzenie biura prasowego, komunikacja biznesowa oraz doradztwo wizerunkowe.

Agencja wesprze Galerię Łomianki także w zakresie organizacji eventów.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Galeria Łomianki wybrała Triple PR

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz37
Uruchomienie kampanii i zaprzęgnięcie do działania agencji reklamowej to świetne posunięcie Galerii, które musi wypalić. W celu skutecznej promocji w środowisku sieciowym polecałbym im jednak zwrócić się do profesjonalistów z http://project-x.pl/
odpowiedź