Serwisy Agory dostępne w sieci reklamowej Facebook Audience Network

Mobilne strony internetowe Agory, m.in. Gazeta.pl i Wyborcza.pl, zostały włączone do oferty sieci reklamowej Facebook Audience Network. Agora to pierwszy polski wydawca, który rozpoczął z nią współpracę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwisy Agory dostępne w sieci reklamowej Facebook Audience Network

Reklamy z sieci Audience Network są wyświetlane na mobilnych stronach Agory z wykorzystaniem technologii header bidding. Kampanie są realizowane według tych samych zasad targetowania, pomiaru i emisji, jak te obowiązujące na Facebooku.

Za implementację rozwiązań Facebook Audience Network w tym serwisach odpowiada Yieldbird, spółka z Grupy Agora zajmująca się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej.

- Rozbudowa oferty reklamowej w obszarze social media i programmatic jest dla nas ważnym kierunkiem rozwoju, a integracja z Facebookiem to naturalna konsekwencja tych działań. Dzięki temu reklamodawcy mogą kupować reklamy w otoczeniu naszych wysokiej jakości treści, wykorzystując przy tym niezwykle precyzyjne dane Facebooka - mówi Andrzej Purchla, szef działu rozwoju produktu reklamowego w Gazeta.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pawel-stremski-gazeta-pl-wideo-na-facebooku-wydawcy-w-social-media ##

Agora to pierwszy polski wydawca, którego serwisy są w ofercie Facebook Audience Network. Z siecią współpracują w tym zakresie m.in. „Washington Post”, Daily Mirror, Shazam, The Huffington Post i India Today Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?