WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Naczelny „SE” broni Opola. „Brukowiec Michnika atakuje, bo nie był jego patronem”

“Gazeta Wyborcza” odświeża “Duży Format”

2013-06-20 A A A KOMENTARZE: 8 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Od czwartku 20 czerwca br. “Duży Format” - czwartkowy dodatek reportażowy do “Gazety Wyborczej” (Agora) - ukazywać się będzie w odświeżonej formie, większym formacie i objętości.

W każdym wydaniu „Dużego Formatu” czytelnicy znajdą teraz około 20 tekstów polskich i zagranicznych, fotoreportaż, komiks „Polska Mistrzem Polski”, jolkę i kolumnę o najlepszych filmach dokumentalnych. Magazyn zyskał bardziej nowoczesny i dynamiczny layout przygotowany przez Magdalenę Mamajek-Mich, zastępcę dyrektora artystycznego „Gazety”.

Nowością w dodatku będą reportaże napisane przez młodych reporterów z lokalnych oddziałów „Gazety Wyborczej”, absolwentów Polskiej Szkoły Reportażu i pisarzy młodego pokolenia. Stałym felietonistą dodatku będzie Mariusz Szczygieł, Ewa Winnicka z „Polityki” co tydzień publikować będzie portret Polaka w pracy, Małgorzata Kolińska-Dąbrowska będzie przygotowywać reportaże interwencyjne, a Michał Matys reportaże ekonomiczne z cyklu „Przychodzi Matys do milionera”. W zespole “DF” pozostają też Krzysztof Varga, Jackek Hugo-Bader i Lidia Ostałowska.

Magazyn zwiększy objętość z 16 stron do 28-32 stron i zyska taki sam format jak grzbiet główny “Gazety Wyborczej”.

Kampania promocyjna odświeżonego dodatku z udziałem Jacka Hugo-Badera i Mariusza Szczygła obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radio (Trójka, Radio TOK FM), internet (serwisy grupy Gazeta.pl, YouTube.pl), kina (Helios, Cinema City), nośniki reklamy zewnętrznej AMS oraz autopromocję w „Gazecie Wyborczej” i w dzienniku „Metro”. Kreację przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.

W czwartek ukaże się też książka „Made in Poland” - antologia reporterów „Dużego Formatu”. To zbiór reportaży m.in. Mariusza Szczygła, Wojciecha Tochmana, Włodzimierza Nowaka, Włodzimierza Kalickiego i Wojciecha Jagielskiego, publikowanych na łamach magazynu w latach 1994 - 2013.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Gazety Wyborczej” w kwietniu br. wyniosła 210 164 egz. (więcej na ten temat).

Autor: pp

Wiecej informacji: Gazeta Wyborcza, Duży Format, Mariusz Szczygieł

Fotoreportaże

Komentarze (8) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (465)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga