SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” tworzy dział projektów specjalnych i akcji społecznych. Szefową Kinga Rybarczyk

„Gazeta Wyborcza” (Agora) utworzyła dział projektów specjalnych i akcji społecznych, który ma rozwijać wszystkie dodatkowe projekty realizowane przez zespół „Wyborczej”. Na jego czele stanęła Kinga Rybarczyk.

Nowa struktura powstała z połączenia działów: rozwoju i promocji oferty oraz akcji społecznych „Gazety Wyborczej”. - Dzięki połączeniu umiejętności i kompetencji obu zespołów nowy dział będzie realizował wszechstronne, multimedialne projekty specjalne, łączące "Gazetę Wyborczą" i inne tytuły Agory - podaje wydawnictwo w komunikacie.

Kinga Rybarczyk, powołana na stanowisko dyrektor działu projektów specjalnych i akcji społecznych

„Gazety Wyborczej”, pracę w Agorze rozpoczęła w 1994 roku. Przez wiele lat była związana z redakcją "Gazety Stołecznej", w której odpowiadała, m.in. wprowadzenie "Gazety Co Jest Grane". Przez ostatnie cztery lata kierowała działem rozwoju i promocji oferty, odpowiadając za kreowanie dla największych klientów Agory crossmediowych projektów z zakresu content marketingu.

Zastępczyniami Kingi Rybarczyk w nowym dziale są Maria Czarkowska i Grażyna Borkowska, kierownik akcji społecznych.

Maria Czarkowska rozpoczęła pracę w Agorze w 2005 roku. Zajmowała się m.in. platformą Blox.pl, Fotoforum.Gazeta.pl i Cafe.pl. Następnie pracowała w ArboMedia jako szefowa zespołu projektowego, zajmując się realizacją niestandardowych działań reklamowych. W 2013 r. wróciła do Agory - do działu rozwoju i promocji oferty; specjalizuje się w tworzeniu strategii z wykorzystaniem m.in. content marketingu.

Grażyna Borkowska jest związana z „Gazetą Wyborczą” od 1993 r. Najpierw była dziennikarką „Gazety Wyborczej Trójmiasto”, potem redaktorką działu krajowego „Gazety Wyborczej”, a następnie redaktor naczelną grupy GazetaPraca.pl. W 2012 roku została zastępcą szefa działu akcji społecznych, a od września 2014 r. jest jego kierownikiem. Koordynowała akcję „Energia kobiet”, wymyśliła i realizowała dwie edycje akcji "Projekt: praca”.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” tworzy dział projektów specjalnych i akcji społecznych. Szefową Kinga Rybarczyk

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
as
Powodzenia :)
odpowiedź