„Gazeta Wyborcza” walczy o demokrację i wolność słowa

Wystartowała kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” (Agora), w której redakcja przypomina o wartościach, które są dla dziennika i tworzącego go zespołu najważniejsze - demokracji i wolności słowa.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Gazeta Wyborcza” walczy o demokrację i wolność słowa

W ramach akcji na tysiącu billboardach i citylightach w całej Polsce widoczne są kreacje z hasłami: „demokracja”, „konstytucja” i „wolność słowa”. Oprócz nośników reklamy zewnętrznej nowa kampania obejmuje też wydanie papierowe „Gazety Wyborczej” oraz serwis Wyborcza.pl. Działania są prowadzone także w mediach społecznościowych.

- W nowej kampanii „Gazeta Wyborcza” akcentuje te wartości, które są dla niej punktem odniesienia od 26 lat. To o nie walczyło wielu dziennikarzy „Gazety Wyborczej” w czasach systemu komunistycznego; to one są dla nas i naszych czytelników niezmiennie ważne dziś i będą ważne w przyszłości - mówi Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego „GW”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gw-polityka-i-lis-na-marszu-kod-sakiewicz-przemawial-na-marszu-dla-rzadu-pis-to-obciach-i-upadek ##

Założenia kampanii i kreacje na nośniki reklamy zewnętrznej przygotowała agencja Bardzo, natomiast plan mediów opracował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]