SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. „Rzeczpospolita” i „Parkiet” na plusie

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w styczniu br. był „Fakt”. Większość dzienników odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskały tylko „Rzeczpospolita” i „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w styczniu br. był „Fakt”. Większość dzienników odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskały tylko „Rzeczpospolita” i „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w styczniu 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 276 769 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 11,19 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,92 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 136 341 egz., notując spadek o 9,83 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,44 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku najbardziej w zestawieniu - o 24,75 proc. i wyniosła 80 742 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 68,28 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych pochwalić się mógł dziennik „Gazeta Giełdy Parkiet” (Gremi Business Communication), którego średni wynik poszedł do góry o 11,36 proc. do 1 333 egz. Tytuł ten zajął miejsce dziewiąte.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. „Rzeczpospolita” i „Parkiet” na plusie

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Opi
1/4 mniej w ciagu roku...gazeto idz dalej ta droga.. Was nie wykancza pis tylko coraz bardziej.radykalne poglady. Czy w redakcji jeszcze tego nie zalapali?;)
odpowiedź
User
Really
A zarząd Agory dostał nagrody buhaha. Czyli w GW kolejne redukcje szykują przed wakacjami.
odpowiedź
User
Jarek
Już Kwaśniewski mówił Ludwiku Dorn i Sabo, nie idżcie tą drogą, a Gazeta Wyborcza idzie :-))
odpowiedź