WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” zyskał najwięcej

Gorący temat

Piotr Gliński: Polska Fundacja Narodowa robi dużo, krytykują ją dziennikarscy „wujkowie dobra rada”

0

Gazety codzienne z coraz niższą sprzedażą kioskową. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół (dane za listopad)

2018-01-22 A A A KOMENTARZE: 12 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w listopadzie ub.r. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Gazety codzienne z coraz niższą sprzedażą kioskową. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół (dane za listopad)

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w listopadzie 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 250 055 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 5,83 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,80 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 121 693 egz., notując spadek o 7,32 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,35 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 20,64 proc. i wyniosła 68 951 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 66,94 proc.

Największy spadek odnotował „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes), którego średnia sprzedaż kioskowa zmniejszyła się o 23,10 proc. do 5 991 egz. Tytuł ten spadł z miejsca szóstego na siódme.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

 

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Fakt, Super Express, Gazeta Wyborcza, dziennik ogólnopolski, sprzedaż kioskowa, zkdp

Komentarze (12) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia