SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

476 tys. widzów „Tajemnic miłości”, TVN wiceliderem w 16-49. 35,77 mln zł z reklam

Nowy serial TVN „Tajemnice miłości” oglądało średnio 476 tys. widzów. Produkcja dała stacji ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pozycję wicelidera w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 35,77 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Tajemnice miłości”; fot. TVN„Tajemnice miłości”; fot. TVN

Średnia widownia pierwszego sezonu nowego serialu TVN „Tajemnice miłości”, wyemitowanych w okresie od 1 września do 7 grudnia 2021 roku (w dni powszednie o 17.00) wyniosła 476 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 5,11 proc. w gronie wszystkich widzów, 9,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 7,46 proc. w grupie 16-59 oraz 11,11 proc. wśród kobiet w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 30 listopada. Śledziło ją średnio 730 tys. osób.

TVN w paśmie nadawania „Tajemnic miłości” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem był Polsat z 14,45 proc., druga - TVP1 (13,52 proc.), a trzecia - TVP2 (9,18 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był drugi, a w 16-59 - trzeci.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków pierwszego sezonu cyklu wyniosły 35,77 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Tajemnice miłości” to cykl, w którym pokazywane są miłosne historie bohaterów. Jak czytamy w opisie produkcji „każdy odcinek to zupełnie nowa historia w klimacie komedii romantycznej, widziana oczami głównego narratora epizodu”.

Wśród bohaterów widzowie spotykają zarówno małżeństwa, jak i pary będące w nieformalnych związkach, kochanków oraz singli, których od zakochania dzieli jeden krok. Każda historia ma także drugie dno - tytułową tajemnicę, czyli zwrot akcji, który wychodzi na koniec odcinka i odmienia życie wszystkich par.

Za produkcję „Tajemnic miłości” odpowiada spółka Constantin Entertainment Polska, która na zlecenie TVN od 9 lat realizuje inny codzienny projekt - „Ukrytą prawdę”. Zdjęcia do „Tajemnic miłości” rozpoczęły się na początku lipca, odbywają się w Warszawie i Krakowie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 476 tys. widzów „Tajemnic miłości”, TVN wiceliderem w 16-49. 35,77 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yuo
Nawet nieźle, może będzie kontynuacja
odpowiedź
User
Basia
Dobry wynik. Trudne pasmo.
odpowiedź
User
TTT
Wszystkie tego typu paradokumentalne gnioty to tylko dowód na totalną degenerację nadawców telewizyjnych. I potem dziwią się, że widownia im odpływa do internetowych platform VOD typu Netflix, Amazon Prime czy HBO Go. Za kilka lat tylko starzy emeryci będą oglądali TVN.
odpowiedź