Gemius i WideOrbit z nowymi usługami programmatic dla wydawców

Gemius rozpoczął współpracę z firmą WideOrbit, dostawcą oprogramowania do zarządzania reklamami dla przedsiębiorstw z branży medialnej. W ramach partnerstwa klienci Gemiusa korzystający z adserwera AdOcean uzyskają możliwość sprzedaży swojej powierzchni reklamowej w modelu programmatic.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W komunikacie Gemius podkreśla, że integracja systemu WideOrbit z adserwerem AdOcean to kolejny krok w kierunku rozwoju sprzedaży cyfrowej powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym (programmatic).

Dotychczas AdOcean oferował optymalizację przychodów w oparciu o system waterfall wydawcom, którzy wcześniej nawiązali współpracę z podmiotami Supply-Side Platform (SSP).

Integracja z WideOrbit ma znacznie rozszerzyć spektrum możliwości korzystania z programmatic – teraz wszyscy wydawcy mogą sprzedawać pojedyncze odsłony po możliwie najwyższych stawkach. To właśnie umożliwia nowo uruchomiona w AdOcean formuła Open RTB (Real-Time Bidding).

- AdOcean jest platformą stale rozwijaną i udoskonalaną przez zespół najlepszych programistów. Wspólnie dostosowujemy ją nie tylko do wymagań rynkowych, ale także indywidualnych potrzeb naszych klientów - podkreśla Radosław Gołąb, dyrektor rozwoju biznesu reklamowego Gemiusa w regionie EMEA. - Umożliwienie sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu Open RTB było więc dla nas niejako naturalnym posunięciem. Dzięki pomyślnie przeprowadzonej integracji z WideOrbit nasi klienci już teraz mogą się cieszyć z szybkiego wzrostu swoich przychodów przy wykorzystaniu najnowszych technologii.

Gemius zapowiada, że z nowej funkcjonalności klienci AdOcean mogą zacząć korzystać praktycznie z dnia na dzień - wystarczy zgłosić zapotrzebowanie do lokalnego działu wsparcia technicznego. Na koncie użytkownika pojawią się nowe ustawienia dedykowane aukcjom Open RTB. Klienci otrzymają również dostęp do interfejsu WideOrbit ze statystykami i raportami pokazującymi przychód ze sprzedaży w czasie rzeczywistym.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style