SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gemius przejmuje pomiar ruchu internetowego w Danii

Firma Gemius podpisała trzyletnią umowę z Danske Medier Research (DMR), niezależnym dostawcą danych dla duńskiego indeksu online (Danish Online Index) - oficjalnego pomiaru duńskiego ruchu internetowego.

Gemius będzie zapewniać oficjalny pomiar duńskiego ruchu internetowego (DOI) od wiosny 2020 roku. - Dużo zainwestowaliśmy w rozwój naszej pionierskiej metodologii i z niecierpliwością czekamy na dostarczenie pomiaru ruchu internetowego w Danii. Cieszymy się, bo DMR potwierdza tym samym nasz rozwój w ciągu ostatnich pięciu lat. Duch naszej firmy, który zawsze okazywał się naszą główną przewagą konkurencyjną pozostaje niewzruszony: jesteśmy tutaj, aby dostarczać dostosowane do potrzeb rozwiązania, które można łatwo dostosować do lokalnych potrzeb - komentuje Marcin Pery, CEO Gemiusa. - Powrót do Danii odzwierciedla nasze zaangażowanie w utrzymanie naszej ugruntowanej pozycji w całej Europie - uważa.

Przewodniczący duńskiego działu badań mediów, dyrektor generalny JP / Politiken Hus Dorthe Bjerregaard-Knudsen komentuje: - Dzięki rozwiązaniu Gemiusa jesteśmy w stanie zaspokoić różne potrzeby różnych podmiotów na duńskim rynku.

Gemius zaoferował najnowszą metodologię, która pozwala na łączenie danych z różnych źródeł. Proces syntezy danych oparty jest na podejściu metodologicznym, który nazwano Panelem Stałym (Constant Panel), które ma być jednocześnie gotowe na jednoźródłowy pomiar mediów.

Badania - oprócz prezentowania ogólnego, całkowitego obrazu duńskiego ruchu internetowego dla zarejestrowanych stron - mają zapewnić możliwość analizy grupy docelowej i różnych witryn, a także pomiaru aplikacji i streamingu. Ma obejmować wszystkie typy urządzeń, umożliwiać przeglądanie platform i wchodzenie na każdą platformę osobno. Ma również prezentować demografię duńskiego ruchu internetowego.

Firma Danske Medier Research szukała partnera do oficjalnego duńskiego pomiaru online od jesieni 2018 roku.

W tym roku, w polskim badaniu Gemius/PBI wprowadzono drobne zmiany: pojawiła się cecha dotycząca obecności w gospodarstwie domowym internauty dzieci w określonym wieku (wprowadzono następujące przedziały wiekowe: 0-3 lat, 4-7 lat, 8-14 lat, 15-18 lat, a także ogólne kryterium posiadania dzieci w wieku do 18 lat). Dodano też cechę dotyczącą obecności w gospodarstwie domowym starszych osób (w wieku 65-95 lat) oraz robienia codziennych zakupów.

Gemius realizuje usługi badawcze w internecie, przede wszystkim mierzy oglądalność stron www i aplikacji (a także materiałów audio i wideo) na komputerach, tabletach i smartfonach. W Polsce od ponad 10 lat (z roczną przerwą) prowadzi takie badanie na zlecenie spółki PBI.

Dołącz do dyskusji: Gemius przejmuje pomiar ruchu internetowego w Danii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fff
Brawo, elektrycznych samochodów "od rządu" ani widu ani słychu ale Polskie prywatne firmy jak zawsze na medal!
odpowiedź