SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

George Clooney „pomyłkowo” reklamuje Nespresso - pierwszy raz w polskiej tv (wideo)

28 listopada rozpocznie się pierwsza w polskiej telewizji kampania reklamowa ekspresów kawowych Nespresso. Spot z udziałem George’a Clooneya przygotowały firmy McCann Paris i MEC, a wyreżyserował Guy Ritchie.

W nowej kampanii Nespresso George Clooney okazuje się mniejszą atrakcją dla kobiet niż możliwość wypicia filiżanki espresso z ekspresu tej marki. Spot na potrzeby akcji nakręcono na mediolańskim osiedlu Garibaldi. Oprócz tej reklamy w ramach kampanii emitowany będzie 15-sekundowy spot prezentujący ekspres Lattissima+



Ruszająca 28 listopada akcja będzie pierwszą w Polsce kampanią Nespresso prowadzoną w telewizji - obejmie TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i kanały tematyczne. Scenariusze obu spotów przygotowała agencja McCann Paris, a zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy MEC. Kampania potraw do końca br.

Dołącz do dyskusji: George Clooney „pomyłkowo” reklamuje Nespresso - pierwszy raz w polskiej tv (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Samanta
Bardzo fajny filmik, porównując z drewnianym Małyszem reklamującym herbatę to widać kosmiczną różnicę.
odpowiedź
User
hej
Gdzie się podziała świateczna reklama kawy JACOBS,dlaczego emitują już inną wersję,poprzednia znana od kilku lat była świetna.Mam nadzieję że świąteczny Whiskas pozostanie taki sam.Coca-cola też od wielu lat była prawie taka sama co roku,teraz nagle pozmieniali.Polacy lubią święta i nastrój nawet w reklamach.PROSZĘ NIE ZMIENIAJCIE TYCH KULTOWYCH REKLAM.
odpowiedź