Getin Bank stawia na Getin Up - nowa identyfikacja i kampania

Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, mającą odzwierciedlać zmiany w jego strategii i ofercie. Wspiera to kampania reklamowa, przygotowana przez firmy Bardzo, MediaVest i Rc2, w której prezentowany jest rachunek oszczędnościowy Getin Up.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Getin Bank stawia na Getin Up - nowa identyfikacja i kampania

W ramach swojej nowej strategii Getin Bank chce mocniej rywalizować w segmencie rachunków osobistych. - Zaprojektowaliśmy zmiany, zarówno na poziomie produktów, jak i obsługi, które stanowią esencję najlepszych rozwiązań technologicznych, ale jednocześnie wyróżnią się na rynku prostotą i funkcjonalnością - przekonuje Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Banku.

Wdrażanie nowej strategii rozpoczęło się pod koniec ub.r., kiedy bank uruchomił nowy system bankowości internetowej oraz powiązany z nim rachunek oszczędnościowy Getin Up, który ma być flagowym produktem Getin Banku. Na przełomie stycznia i lutego otwarte zostaną pierwsze placówki banku o wyższym od obecnego standardzie. W dalszym okresie ten standard zostanie wprowadzony we wszystkich oddziałach.

grafika

Jednocześnie Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, której najważniejszą częścią jest nowy logotyp. Składa się on z zielonej strzałki oraz nazwy banku. - Logo zachęca do działania, sprawdzania, porównywania z konkurencją. Chcemy, żeby każdy do nas przyszedł i nas sprawdził. Wróciliśmy do źródła: znaczenia słów Get in - wejdź, przekonaj się - opisuje Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku. - Nowe logo będzie od tego momentu wykorzystywane w całej komunikacji banku. Stopniowo, wraz z pojawianiem się nowych oddziałów, zastąpi też wizualizację sieci placówek - zapowiada Maciej Szczechura.

grafika

Nowy wizerunek banku i konto Getin Up będą promowane w startującej właśnie kampanii reklamowej. Reklamy podkreślają zalety tego rachunku: możliwość wykonywania przelewów bez znajomości numeru konta adresata, np. przy użyciu Facebooka, maila i SMS-a, płatności zbliżeniowe telefonem, dostępność karty Display Card MasterCard umożliwiającej kontrolę wydatków oraz załatwienie formalności za klienta, który chce przenieść konto do Getin Banku. Ponadto w kampanii promowana jest lokata.

grafika

Akcja reklamowa od 14 stycznia jest prowadzona w prasie (niestandardowe, duże formaty w dziennikach, tygodnikach opinii i pismach rozrywkowych), internecie (m.in. portale horyzontalne) oraz na outdoorze (backlighty i citylighty w 10 największych miastach, tablice w metrze warszawskim), natomiast 18 stycznia rozpocznie się w telewizji (60-, 30- i 10-sekundowe spoty). Działania potrwają cztery tygodnie. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, a za aktywności public relations odpowiedzialna jest agencja Rc2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"