SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GG ma milion aktywnych użytkowników miesięcznie. Komunikator uruchomił własny sklep internetowy

England.pl - właściciel komunikatora GG - poinformował że ta platforma komunikacyjna po weryfikacji bazy użytkowników ma obecnie miesięcznie ok. miliona aktywnych odbiorców. Większość stanowią mężczyźni i osoby do 25 roku życia. GG uruchomiło sklep internetowy, w którym oferuje gadżety firmowane przez markę.

 

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

GG (dawniej Gadu-Gadu) to internetowy komunikator funkcjonujący w polskiej sieci od 2000 r. W ostatnich latach platforma przeżywała kryzys związany z rosnącą konkurencją ze strony takich graczy jak Google czy Facebook. W marcu 2018 r. platforma GG została przejęta przez firmę England.pl oferującą międzynarodowe przelewy przez internet.

Teraz England.pl poinformował, że dzięki pozbyciu się „martwych dusz” wiadomo, iż milion aktualnych użytkowników GG to użytkownicy aktywni i logujący się do aplikacji.

Wśród nich przeważają mężczyźni (55,5 proc.), zaś pod względem wieku najliczniejsza jest grupa 16 - 25 lat (51,62 proc), następnie grupa 26 - 35 lat (23,6 proc.) i z niewiele mniejszym udziałem procentowym użytkownicy w wieku 36 45 lat (18,04 proc).

Jak podaje GG użytkownicy tej platformy wymieniają miesięcznie średnio 426 mln wiadomości. Mogą  oni załączać do wiadomości grafiki, GIF-y (to nowość wprowadzona w 2019 roku), mają też do dyspozycji emotikony GG.

GG informuje, że uruchomił też nowy sklep. Można przełączyć się do niego bezpośrednio ze strony gg.pl oraz ze strony bloga gadu-gadu.pl. W sklepie online GG można kupić t-shirty damskie i męskie z hasłami, lnianą torbę na zakupy „eco baGG” oraz kubek z uśmiechniętym słoneczkiem GG. W sprzedaży są również białe parasole automatyczne, które chronią i od deszczu, i od słońca.

Dołącz do dyskusji: GG ma milion aktywnych użytkowników miesięcznie. Komunikator uruchomił własny sklep internetowy

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ggowicz
Takie rzeczy to chyba powinni za darmo rozdawać jako reklama
odpowiedź
User
Janusz
Pamietam jak p Jazdzynski nie mial na to pomyslu i to przymieralo. Umowy smieciowe dla pracownikow, biurowiec w oplakanym stanie. Zero inwestycji i brak pomyslu. I tak komunikator zaczal przymierac. A byla szans na jego rozwiniecie. Niestety szereg blednych decyzji doprowadzil do miejsca gdzie milion to i tak duzo.
odpowiedź
User
Soffek
GG najlepsze!
odpowiedź