WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Odświeżone wydanie magazynu „Glamour” z trzema okładkami do wyboru

Brytyjski „Glamour” zmienia się z miesięcznika w półrocznik

2017-10-09 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Brytyjska redakcja magazynu „Glamour” zapowiedziała, że kończy ze sprzedażą miesięcznika w formie drukowanej. Wydawca zamierza postawić w Wielkiej Brytanii na czytelniczki docierające do magazynu przez jego internetową stronę. Dwa razy w roku będą się ukazywały specjalne wydania „Glamour” zapowiadające sezonowe trendy w modzie.

Brytyjski „Glamour” zmienia się z miesięcznika w półrocznik

O zmianach w cyklu wydawniczym brytyjskiego „Glamour” poinformowała stacja BBC, a wydawca potwierdził ten fakt krótko na swoich stronach internetowych.

Według zapowiedzi listopadowy numer „Glamour” będzie ostatnim który pojawi się w kioskach w Wielkiej Brytanii w formule miesięcznika.

W rozmowie z BBC rzeczniczka brytyjskiego „Glamour” wyjaśnia, że wydawca zamierza skupić się na rozwoju elektronicznej wersji magazynu i treściach dostępnych w internecie oraz mediach społecznościowych. Ta decyzja ma zaś wynikać ze zmieniających się nawyków czytelniczek w Wielkiej Brytanii, które coraz częściej poszukują interesujących ich materiałów w sieci, a nie w drukowanych magazynach.

 

 

Zgodnie z zapowiedzią papierowa wersja „Glamour” nie zniknie zupełnie z kiosków na brytyjskim rynku. 2 razy do roku (wiosną i jesienią) w sprzedaży mają się pojawiać specjalne wydawnictwa firmowane przez „Glamour” poświęcone trendom w modzie i lifestyle’u na nadchodzące miesiące.

Zmiany w „Glamour” dotyczą w ostatnim czasie nie tylko brytyjskiej wersji magazynu. W połowie września br. Cindi Leive, obecna redaktor naczelna amerykańskiego „Glamour” zapowiedziała odejście z tej funkcji.

Polska edycja „Glamour” w I połowie br. osiągnęła średnią sprzedaż na poziomie ponad 37,1 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o z górą 16,9 tys.

Autor: ps

Wiecej informacji: Glamour, Wielka Brytania, Conde Nast

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia