Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem “Twojego Stylu” w lutym 2011 roku wyniosła 267 485 egz. i była niższa o 7,69 proc. niż w lutym 2010 roku.
Na drugim miejscu z wynikiem na poziomie 145 143 egz. znalazł się magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 2,58 proc. Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), który w lutym br. rozchodził się w średnim nakładzie 132 464 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 13,79 proc.
Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn “Glamour” (G+J Polska), zajmujący piąte miejsce. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 19,92 proc. do 109 299 egz.
Z kolei największy, wynoszący 22,46 proc., spadek dotknął pisma “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój). Jego średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła tylko 16 290 egz., co dało mu ostatnie miejsce w rankingu.

Porównując dane z lutego do tych z poprzedniego miesiąca widać, że najwięcej zyskał “Twój Styl” (25,86 proc.), a najwięcej stracił “Cosmopolitan” (23,47 proc.).











