„Gociek wieczorową porą” w TVP1 przesunięty na jesień

Late night show „Gociek wieczorową porą”, który miał być nowością wiosennej ramówki TVP1, został przeniesiony na jesień. Redakcja Jedynki i Piotr Gociek nadal pracują nad formułą programu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:

W swoim autorskim programie Piotr Gociek będzie rozmawiać z aktorami, ludźmi kultury i celebrytami na aktualne tematy związane z kulturą i popkulturą. Show będzie realizowany w studiu z udziałem publiczności i produkowany wewnętrznie przez TVP. Każdy odcinek potrwa ponad 30 minut. Planowano, że program emitowany będzie w niedziele o godz. 21.35.

Talk-show Piotra Goćka miał pierwotnie zadebiutować na antenie Jedynki na początku kwietnia br. Potem jego premierę przesunięto o kilka tygodni. Decyzję tę tłumaczono przedłużającymi się pracami przygotowawczymi.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, ostatecznie „Gociek wieczorową porą” trafi dopiero do jesiennej ramówki TVP1. Stacja bowiem cały czas pracuje nad tym formatem. Informację tę potwierdziła nam Aleksandra Gieros-Brzezińska, rzecznik prasowa Telewizji Polskiej.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I kwartale br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,29 proc.

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska