SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Goldbach Audience Poland zmienia się w Ströer Digital Media. Szefem Artur Muszkiet, odchodzi Wojciech Kałużny

Grupa Ströer sfinalizowała kupno sieci reklamy internetowej Goldbach Audience Poland i zmieniła jej nazwę na Ströer Digital Media. Z sieci odszedł poprzedni dyrektor zarządzający Wojciech Kałużny, a w jej nowym zarządzie są Andrzej Magdziak, Ewa Wiejas-Lipecka i Artur Muszkiet.

Andrzej Magdziak, prezes Ströer PolskaAndrzej Magdziak, prezes Ströer Polska

- Odpowiadając na potrzeby rynku oraz podążając za światowymi trendami, rozwijamy swoje kompetencje w sektorze digital - tak przejęcie Goldbach Audience Poland, ogłoszone na początku stycznia br., uzasadnia Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce. Firma prognozuje, że na rynku niemieckim w br. przychody z internetu przekroczą 50 proc. jej wszystkich wpływów.

Przejęta sieć będzie teraz funkcjonować pod nazwą Ströer Digital Media. Do jej zarządu dołączyli menedżerowie z Grupy Ströer: Andrzej Magdziak, Ewa Wiejas-Lipecka i Artur Muszkiet. Muszkiet jako dyrektor zarządzający będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną spółki. W latach 2012-2013, przed przejściem do Grupy Ströer, pracował już jako dyrektor zarządzający Goldbach Audience Poland.

Z sieci odchodzi natomiast Wojciech Kałużny, który przez ostatni rok pełnił w niej funkcje dyrektora zarządzającego i członka zarządu. Ogółem z Grupą Goldbach Poland (wcześniej działającą jako Arbomedia Polska) był związany przez 9 lat. - Rozstaję się z firmą w przyjaznej atmosferze, pozostawiając spółkę w dobrej kondycji. Mimo mojej decyzji w najbliższym czasie planuję wspierać działania spółki - zapowiada Kałużny. Swoich dokładnych planów zawodowych nie ujawnia.

Ströer Digital Media współpracuje z 790 stronami internetowymi, których łączny zasięg wynosi ponad 20 mln unikalnych użytkowników. Oferuje reklamy display, wideo i mobilne.

Osobno działa natomiast sieć reklamowa Ad-Vice, którą Grupa Ströer w lipcu ub.r. kupiła za 4,6 mln zł od CAM Media. Ströer nie planuje na razie połączenia ofert Ad-Vice i Ströer Digital Media.

Dołącz do dyskusji: Goldbach Audience Poland zmienia się w Ströer Digital Media. Szefem Artur Muszkiet, odchodzi Wojciech Kałużny

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nks
Gratulacje, widzę, że pieniążki na kupno nowej sieci się znalazły ale na zaległe pensje dla byłych pracowników Evolution Media już nie....
odpowiedź
User
sympatyczny
Gratulacje Artur!
Wielkie wyzwania przed Tobą, powodzenia!

PS. czy istnieje szansa, że byli pracownicy Evo dostaną PITy za 2015 rok (za styczeń i luty, zarządzałeś w tym okresie na Wilczej)?
odpowiedź
User
TRE
tiaaaa
odpowiedź