Podczas tegorocznej, 24 edycji festiwalu reklamowego Golden Drum przyznano 14 Grand Prix, 17 złotych i 45 srebrnych nagród.
Tytułem Golden Net Award nagrodzono sieć reklamową McCann Worldgroup jako tę, która na festiwalu odniosła największy sukces – łącznie zdobyła 141 punktów. Nagroda Golden Rose Award trafiła do agencji McCann Worldgroup Italy, która zebrała 67 punktów podczas Festiwalu.
Agencja Voskhod z Rosji otrzymała tytuł Golden Dragon, czyli niezależnej agencji roku (52 pkt.). Firma Vodafone została uhonorowana tytułem Brand Grand Prix Award (55 pkt.).
Przyznano też nagrody specjalne tegorocznego festiwalu Golden Drum. Agencji New Moment New Ideas Company za kampanię „One Book For Peace” - nagrodę Golden Drum Adriatic Award. Z kolei agencje Grey Słowenia (kampania „The Bedtime Storytellers”) i McCann Beograd (kampania „democrARtisation”) otrzymały statuetki Silver Drum Adriatic Award. Zaś agencja Bruketa&Zinić&Grey” odebrała nagrodę Bronze Drum Adriatic Award za kampanię „Hope”.

Golden Watch trafił w tym roku do Alessandro Sabini, executive creative directora agencji McCann Worldgroup Italy za kampanię „Responsibly the beer”.
Zwycięzcami Young Drummers Competitions zostali: Michał Orlikowski i Bartosz Chlebowicz za projekt „See The Full Picture” (1. miejsce), Damian Kitowski i Michał Oleksów za „Culture Overworld” (2. miejsce) oraz Kaja Dobrzańska i Adriana Hochmańska za „Hard to pronounce. Easy to love”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/golden-drum-2017-dwa-grand-prix-dla-fcb-warsaw-jedno-dla-grey-group-poland ##
Poniżej prezentujemy wszystkie projekty, za które przyznano Grand Prix i Golden Drum
Grand Prix:
„Jackie” / HeinekenPublicis Italykategoria: Drinks

Humanitarian Invasion/NewsweekY&R PragaKategoria: Media
Victory Resignation/NewsweekY&R Pragakategoria: Media
Car Curling/Smartpolis InsuranceVoskhodkategoria: Financial&Business services

Smart Bell/ AXA PolskaFCB Warszawakategoria: Financial&Business services
Signed by ness/A. Darbo AGDemner, Merlicek&Bergmann, Signed by bees,Kategoria: Product design

Responsibly the beer/UbrewMcCann Worldgroup Italy
The Bedtime Storytellers/A1 SlovenijaGrey Słowenia

The lickhiker's guide to inner strength / Valio OyHasan&Partners,Kategoria: Films&tv shows
Car Curling/ Smartpolis InsuranceVoskhod,kategoria: Brand/product/service promotion events

Dear Mr. President/ JamnicaImago Ogilvykategoria: Social commercial communication
Responsibly the beer/UbrewMcCann Worldgroup Italykategoria: Best media strategy

Live. From a Different World / Vodafone RumuniaMcCann Worldgroup Rumunia
Smart Bell/ Axa PolskaFCB Warszawa

Złote Golden Drum:
Share it to stop it / Hungarian Interchurch AId,ACG Advertising AgencyKategoria: Film/ social&charity
Whale / Vodafone TurcjaY&R Team Red IstambułKategoria: Press/communication products&services,

Jump/ Vodafone TurcjaY&R Team Red IstambułKategoria: Press/communication products&services,
Meteor/ Vodafone TurcjaY&R Team Red Istambuł, Vodafone Turcja, IstambułKategoria: Press/communication products&services,
Whale/Vodafone TurcjaY&R Team Red Istambuł, Vodafone Turcja, IstambułKategoria: OOH/Communication products&services
Jump / Vodafone TurcjaY&R Team Red Istambuł, Vodafone Turcja, IstambułKategoria: OOH/Communication products&services
Meteor/Vodafone TurcjaY&R Team Red Istambuł, Vodafone Turcja, IstambułKategoria: OOH/Communication products&services
Stop Your Washing Machine/Samsung IzraelLeo Burnett IzraelKategoria: Radio/Furnishings&electronic equipment

The Invisibles/Fundacja KapucyńskaWalkKategoria: Direct/Publications,
One Book For Peace /Inter religious Council Bośnia i HercegowinaNew Moment New Ideas CompanyKategoria: Design/Product Design
The Bedtime Storytellers/A1 SlovenijaGrey SłoweniaKategoria: Digital/Websitesµsites
Ladoshki / Sherbank RosjaBBDO RosjaKategoria: Digital/Interactive Tools and other digital solutions,
Digital Korobkas/Nike RosjaGocreamKategoria: Digital/Interactive Tools and other digital solutions,
democrARtisation/Museum of ContemporaryMcCann BelgradKategoria: Mobile
Sherbank. Neighborhoods/ SherbankGoodKategoria: Activation programme
Car Curling/Smartpolis InsuranceVoskhod,Kategoria: Branded Content7Entertainment, Live experience,
Sherbank Go/ SherbankGoodKategoria: Marketing PR
Responsibly the beer /UbrewMcCann Worldgroup WłochyKategoria: Public Relations, Unconventional communication,
The Digital Iron Curtain / O2 SłowacjaTriad Advertising/BratysławaKategoria: Media, Best use of media
The biggest christmas choir / CaritasGrey PolandKategoria: Capture (use) of spirit,
Kone-Machine conversations / Kone OyjHasan&PartnersKategoria: Innovative











