WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Golden Drum 2017: Grand Prix dla FCB Warsaw i Grey Group Poland, nagrodzone też Walk, 2012 i Isobar Poland

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

Golden Drum 2017: triumf McCann Worldgroup, Voskhod i Vodafone (wszystkie kampanie z Grand Prix i złotem)

2017-10-23 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Na tegorocznym festiwalu Golden Drum najwięcej nagród zdobyły agencje McCann Worldgroup i Voskhod, tytuł marki roku otrzymał Vodafone. Prezentujemy wszystkie projekty, za które przyznano Grand Prix i złote nagrody.

Golden Drum 2017: triumf McCann Worldgroup, Voskhod i Vodafone (wszystkie kampanie z Grand Prix i złotem)

Podczas tegorocznej, 24 edycji festiwalu reklamowego Golden Drum przyznano 14 Grand Prix, 17 złotych i 45 srebrnych nagród.

Tytułem Golden Net Award nagrodzono sieć reklamową McCann Worldgroup jako tę, która na festiwalu odniosła największy sukces – łącznie zdobyła 141 punktów. Nagroda  Golden Rose Award trafiła do agencji McCann Worldgroup Italy, która zebrała 67 punktów podczas Festiwalu.

Agencja Voskhod z Rosji otrzymała tytuł Golden Dragon, czyli niezależnej agencji roku (52 pkt.). Firma Vodafone została uhonorowana tytułem Brand Grand Prix Award (55 pkt.).

Przyznano też nagrody specjalne tegorocznego festiwalu Golden Drum. Agencji New Moment New Ideas Company za kampanię „One Book For Peace” - nagrodę Golden Drum Adriatic Award. Z kolei agencje Grey Słowenia (kampania „The Bedtime Storytellers”) i McCann Beograd (kampania „democrARtisation”) otrzymały statuetki Silver Drum Adriatic Award. Zaś agencja Bruketa&Zinić&Grey” odebrała nagrodę Bronze Drum Adriatic Award za kampanię „Hope”.

Golden Watch trafił w tym roku do Alessandro Sabini, executive creative directora agencji McCann Worldgroup Italy za kampanię „Responsibly the beer”.

Zwycięzcami Young Drummers Competitions zostali: Michał Orlikowski i Bartosz Chlebowicz za projekt „See The Full Picture” (1. miejsce), Damian Kitowski i Michał Oleksów za „Culture Overworld” (2. miejsce) oraz Kaja Dobrzańska i Adriana Hochmańska za „Hard to pronounce. Easy to love”.


Poniżej prezentujemy wszystkie projekty, za które przyznano Grand Prix i Golden Drum


Grand Prix:

„Jackie” / Heineken
Publicis Italy
kategoria: Drinks


Humanitarian Invasion/Newsweek
Y&R Praga
Kategoria: Media


Victory Resignation/Newsweek
Y&R Praga
kategoria: Media


Car Curling/Smartpolis Insurance
Voskhod
kategoria: Financial&Business services


Smart Bell/ AXA Polska
FCB Warszawa
kategoria: Financial&Business services


Signed by ness/A. Darbo AG
Demner, Merlicek&Bergmann, Signed by bees,
Kategoria: Product design


Responsibly the beer/Ubrew
McCann Worldgroup Italy


The Bedtime Storytellers/A1 Slovenija
Grey Słowenia

Autor: bg

Wiecej informacji: Golden Drum, McCann Worldgroup

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia