SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GoldenSubmarine tworzy dział content marketingu

GoldenSubmarine wyodrębniła w swoich strukturach dział content marketingu. Za jego rozwój odpowiada Marcin Rzeczkowski, który objął funkcję business development managera.

Marcin RzeczkowskiMarcin Rzeczkowski

Nowy dział GoldenSubmarine, składający się docelowo z pięciu osób, zajmie się tworzeniem treści na potrzeby komunikacji marketingowej w różnych kanałach (www, mobile, social media, performance marketing).

W skład zespołu, oprócz Marcina Rzeczkowskiego, który dotychczas pełnił w agencji funkcję senior new business managera, wejdą jeszcze: strateg, copywriter, community manager oraz analityk.

- Marki od zawsze tworzyły treści. Obecnie jednak dostarczany content pełni znacznie szerszą funkcję, niż tylko informacyjną - przekonuje Rzeczkowski. - Ilość tworzonych treści, ich atrakcyjna forma oraz realizacja określonych długofalowych celów sprawia, że content marketing staje się coraz istotniejszą częścią realizowanych przez marki działań. W związku z tym w najbliższym czasie tak ważne będzie przygotowanie i wdrożenie odpowiedniej strategii tworzenia treści oraz umiejętność jej mierzenia i dalszej optymalizacji - dodaje.

Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine tworzy dział content marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl