Google, Facebook i YouTube na czele polskiego internetu, mocno w gorę OLX.pl, Polki.pl i otoMoto.pl (TOP50 serwisów)

Zdecydowanie najpopularniejszymi stronami w polskim internecie są niezmiennie Google, Facebook i YouTube. W marcu duże wzrosty zasięgu w skali miesiąca osiągnęły m.in. OLX.pl, Polki.pl, otoMoto.pl i Komputerswiat.pl, a spore spadki zanotowały Bet-at-home.com i Gry.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W marcu br. serwis Google.pl na komputerach PC odwiedziło 20,86 mln polskich internautów (realnych użytkowników), co oznacza 95,08 proc. wszystkich użytkowników sieci w naszym kraju - wynika z danych z badania gemiusAudience. W porównaniu z lutym (który w br. miał dwa dni mniej niż marzec) zasięg strony wzrósł o 2,04 pkt proc. (zmiana liczby użytkowników jest mniej miarodajnym wskaźnikiem, ponieważ w każdym miesiącu nieco inaczej jest szacowana łączna liczba wszystkich polskich internautów). Z kolei Google.com zanotowało w zeszłym miesiącu 14,65 mln polskich użytkowników i 66,78 proc. zasięgu.

Między dwoma domenami Google znalazły się Facebook i YouTube. Pierwszy portal miał 17,27 mln użytkowników i 78,7 proc. zasięgu, po niewielkim spadku (o 0,28 pkt proc. zasięgu) w skali miesiąca, a drugi - 16,83 mln użytkowników i 76,7 proc. zasięgu (po wzroście o 1,18 pkt proc.).

Niżej znalazły się najpopularniejsze polskie portale: Onet.pl (z 13,42 mln użytkowników), Allegro.pl (11,86 mln) i WP.pl (11,41 mln). Wszystkie osiągnęły znaczne wzrosty zasięgu: Onet zyskał 7 proc., Allegro - 9,17 proc., a WP - 9 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-branza-e-reklamowa-radzi-sobie-z-opoznieniem-wynikow-nowego-badania-polskiego-internetu-opinie_1 ##

Zasięg OLX.pl zwiększył się w skali miesiąca o 13,11 proc. (serwis zyskał ponad milion użytkowników), a w przypadku Gazeta.pl - o 11 proc. (o ponad 710 tys. użytkowników). Jeszcze wyższe procentowe wzrosty zasięgu zanotowały otoMoto.pl (o 15,63 proc.), Dobreprogramy.pl (o 15 proc.), TVN24.pl (o 14,86 proc.), Chomikuj.pl (o 18 proc.), Polki.pl (o 22,61 proc.), ABCzdrowie.pl (o 14,85 proc.) i Komputerswiat.pl (o 18,83 proc.).

Oprócz Facebooka spadki zasięgów zanotowały natomiast Bet-at-home.com (o 8,28 proc.), Orange.pl (o 5,46 proc.), Gry.pl (o 7,38 proc.) i Play.pl (o 4,5 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem