Google nadal odpowiedzialne za wyszukiwanie i reklamy w MySpace

MySpace i Google zawarły wieloletnie porozumienie, które odnawia i jednocześnie rozszerza współpracę obu firm w zakresie wyszukiwania i reklamy w internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach nowej umowy, silnik Google nadal będzie odpowiedzialny za wyszukiwanie na stronach MySpace oraz umieszczanie reklam przy wynikach wyszukiwania.

Poza tym firma z Mountain View dostarczy dodatkowe usługi w zakresie reklamy typu display. MySpace będzie sprzedawać przestrzeń pod tego typu reklamy bezpośrednio poprzez należącą do Google sieć DoubleClick Ad Exchange, a także dołączy do Google Display Network.

Nie są znane szczegóły finansowe umowy ani okres jej trwania.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]