SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google przejmuje AdMeld za 400 mln USD

Google potwierdziło, że przejęło działającą na rynku internetowej reklamy display firmę AdMeld.

Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione. Według serwisu TechCrunch, który już wcześniej nieoficjalnie donosił o przejęciu, Google zapłaciło za AdMeld 400 milionów dolarów.

AdMeld oferuje platformę dla wydawców stron internetowych, dzięki której mogą oni zarządzać przestrzenią na reklamy typu display na swoich witrynach.

Zdaniem Google, usługa AdMeld jest dla wydawców bardziej skuteczna i generuje większe zyski w porównaniu do innych sposobów sprzedaży reklam display, takich jak reklamowe serwery, czy też sprzedaż pośrednia poprzez różnego rodzaju sieci i giełdy reklamowe lub platformy technologiczne. Tymczasem technologia AdMeld wybiera reklamy spośród takich wielu pośrednich opcji, jednocześnie dostarczając spersonalizowaną obsługę i wsparcie.

AdMeld powstała w 2007 roku. Posiada główną siedzibę w Nowym Jorku oraz biura w San Francisco, Londynie, Berlinie i Toronto. Firma ma ponad 500 klientów na całym świecie, wśród których są Fox News, IDG TechNetwork, Discovery i The Weather Channel.

Dołącz do dyskusji: Google przejmuje AdMeld za 400 mln USD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl