Google w ramach DoubleClick for Publishers dopasuje reklamy natywne do rodzaju ekranu

Google usprawnia platformę DoubleClick for Publishers. Reklamy natywne będą automatycznie dopasowywane do rodzaju ekranu, na którym są wyświetlane zarówno w aplikacjach, jak i w przeglądarce internetowej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

We wpisie na swoim blogu Google wyjaśnia, że dokładnie chodzi o narzędzie DoubleClick Native Ads for apps. Dzięki wprowadzonym udogodnieniom reklamy mają być bardziej elastyczne i dostosowane do wymagań różnych odbiorców.

Według zapowiedzi w nowej wersji DoubleClick Native Ads for apps reklamy będą automatycznie dopasowywać swój format do rodzaju ekranu na jakim są wyświetlane, zarówno w aplikacjach, jak i w przeglądarce internetowej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-z-czarnymi-linkami-zamiast-niebieskich-w-wyszukiwarce-irytuje-internautow ##

grafika

Według zapewnień Google wystarczy by wydawca umieścił w centralnej bibliotece platformy wszystkie niezbędne elementy składające się na konkretną reklamę, a DoubleClick we własnym zakresie skomponuje z nich kreację, która będzie odpowiadała temu na jakim urządzeniu i w jakim otoczeniu reklama się pojawi.

Google podkreśla, że z rozwiązania będzie korzystało na początek z górą 200 wydawców, wśród nich „The New York Times”, Aller Media z Norwegii czy Grupo Expansion z Meksyku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy