SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gość Niedzielny” na czele sprzedaży tygodników opinii w I półroczu 2016. „Wprost” z największym spadkiem

Wśród tygodników opinii w I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Wprost”.

W segmencie tygodników opinii najchętniej kupowany jest niezmiennie „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2016 roku wyniosła 131 852 egz. Było to o 4,06 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem „Polityka” (Polityka), której wynik sprzedażowy zwiększył się o 1,05 proc. do 119 881 egz.

Podium uzupełnia „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 113 939 egz., po wzroście o 2,46 proc.

Oczko niżej znalazł się tygodnik „W Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 74 463 egz., po spadku o 1,26 proc.

Największym wzrostem, wynoszącym 8,73 proc., pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), który był przedostatni. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 20 440 egz.

Z kolei największy spadek w zestawieniu odnotował „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego wynik w I półroczu br. wyniósł zaledwie 26 124 egz., czyli mniej aż o 40,62 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca szóstego na siódme.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Gość Niedzielny

192 740

131 852

131 852

206 201

137 428

137 428

-4,06%

Polityka

169 963

119 915

119 881

173 858

118 651

118 636

1,05%

Newsweek Polska

181 935

114 040

113 939

170 408

111 303

111 205

2,46%

W Sieci

149 356

74 463

74 463

151 302

75 417

75 416

-1,26%

Tygodnik Do Rzeczy

114 259

65 277

56 352

122 397

61 670

52 745

6,84%

Gazeta Polska

99 362

38 265

37 950

106 479

37 540

37 092

2,31%

Wprost

93 329

94 666

26 124

119 381

112 804

43 992

-40,62%

Tygodnik Powszechny

40 137

20 654

20 440

39 288

19 240

18 798

8,73%

Przegląd

51 000

16 721

16 721

51 000

17 191

17 191

-2,73%

Wirtualnemedia.pl

Tygodnik Angora

457 050

282 383

282 383

466 995

290 764

290 764

-2,88%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Gość Niedzielny” na czele sprzedaży tygodników opinii w I półroczu 2016. „Wprost” z największym spadkiem

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rob
Zal patrzec jak stoczyl sie Wprost na same dno, zabić taki tygodnik to sztuka :(

RIP - Dlaczego, Machina, Film, a teraz takie wyniki Wprost
odpowiedź
User
pytajnk
Nie znam nikogo kto czyta GN. Chyba, że ją rozdają darmo;-)
odpowiedź
User
antywprost
Zal patrzec jak stoczyl sie Wprost na same dno, zabić taki tygodnik to sztuka

RIP - Dlaczego, Machina, Film, a teraz takie wyniki Wprost

mi tam nie żal, wręcz przeciwnie:-)
odpowiedź