„Gość Niedzielny” na czele sprzedaży tygodników opinii w I półroczu 2016. „Wprost” z największym spadkiem

Wśród tygodników opinii w I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Wprost”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W segmencie tygodników opinii najchętniej kupowany jest niezmiennie „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2016 roku wyniosła 131 852 egz. Było to o 4,06 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem „Polityka” (Polityka), której wynik sprzedażowy zwiększył się o 1,05 proc. do 119 881 egz.

Podium uzupełnia „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 113 939 egz., po wzroście o 2,46 proc.

Oczko niżej znalazł się tygodnik „W Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 74 463 egz., po spadku o 1,26 proc.

Największym wzrostem, wynoszącym 8,73 proc., pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), który był przedostatni. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 20 440 egz.

Z kolei największy spadek w zestawieniu odnotował „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego wynik w I półroczu br. wyniósł zaledwie 26 124 egz., czyli mniej aż o 40,62 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca szóstego na siódme.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/duzy-spadek-sprzedazy-wprost-i-w-sieci-tygodnik-powszechny-z-najwiekszym-wzrostem-w-czerwcu ##

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?