„Gra o tron 4” zyskała widzów. W HBO śledziło ją 124 tys. osób

Czwarty sezon amerykańskiego serialu „Gra o tron” oglądało w HBO 124 tys. osób. To więcej niż śledziło rok temu trzeci sezon, a produkcja miała zdecydowanie wyższe udziały od średniej stacji.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Gra o tron 4” zyskała widzów. W HBO śledziło ją 124 tys. osób

Średnia oglądalność czwartej serii „Gry o tron”, pokazywanej w HBO w poniedziałki o 22.00 w okresie od 7 kwietnia do 16 czerwca br., wyniosła 124 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,04 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz na 1,89 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Najwięcej widzów zgromadził odcinek pokazany 19 maja br. Obejrzało go 189 tys. osób.

Top trzy odcinki „Gry o tron”

Serial kilkakrotnie podniósł średnie dobowe udziały HBO, które w okresie emisji produkcji wyniosły odpowiednio 0,16 proc. oraz 0,28 proc.Dla porównania, nadawaną wiosną ub.r. trzecią serię „Gry o tron”, oglądało średnio 118 tys. widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 1,04 proc. oraz 1,86 proc.„Gra o tron” to adaptacja sagi George'a R.R. Martina. Serial opowiada o siedmiu rodzinach szlacheckich walczących o panowanie nad ziemiami krainy Westeros. W głównych rolach w serialu występują m.in. Peter Dinklage, Lena Headey, Nikolaj Coster-Waldau, Kit Harington, Michelle Fairley, Sophie Turner, Maisie Williams i Emilia Clarke.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały