SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grayling Poland wypromuje Circle K Polska

Grayling Poland podpisał kontrakt z firmą Circle K Polska, wcześniej znaną jako Statoil Fuel & Retail Polska.

Zadaniem agencji będzie opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej spółki, prowadzenie jej biura prasowego oraz bieżące doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz działań B2B.

Projekt realizowany jest w ramach działu korporacyjnego przez zespół w składzie: Bartosz Sroka oraz Paulina Deryło.

Stała umowa to już kolejny etap współpracy pomiędzy Grayling Poland a Circle K Polska. Wcześniej firmy współpracowały na zasadzie projektowej przy organizacji trzech eventów mających na celu wprowadzenie marki Circle K na polski rynek.

Strony nie ujawniają na jaki okres zawarto umowę.

Circle K jest największym brandem kanadyjskiego koncernu Alimentation Couche-Tard Inc., który ogłosił decyzję o stworzeniu nowej, globalnej marki Circle K, zastępując tym samym dotychczasowe: Mac’s, Kangaroo Express, Circle K, Topaz oraz Statoil.  Firma obecna jest na polskim rynku od 1992 r. (przed 1 kwietnia 2016 r. jako Statoil Fuel & Retail Polska) i prowadzi sieć 352 stacji paliw. W Europie marka Circle K widnieje na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i Danii. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a w kolejnym roku rozpoczną się także  w Irlandii oraz Rosji. W Polsce działania związane ze zmianą marki Statoil na Circle K potrwają do końca marca 2018 r.

 

Dołącz do dyskusji: Grayling Poland wypromuje Circle K Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wróżbita Maciej
Jeżeli z takim samym pomysłem, jak ten z kawą w telewizji, to wróżę mniej więcej taki sam sukces, jak TV Kurskiego....
odpowiedź
User
Ekspert
Statoil to była konkretna marka więc wypromowanie circle k to zadanie niemożliwe na rynku polskim.
Już kiedyś Orlen chciał w Niemczech zmienić brande i musiał wrócić do dawnej nazwy.
odpowiedź