W reklamie Grażyna Torbicka opisuje Excellence Crème jako tajemnicę koloru blond jej włosów. Przekonuje, że produkt ten jako jedyna farba do włosów zapewnia ich potrójną ochronę i pielęgnację: przed, w trakcie i po koloryzacji.
Torbicka jako polska ambasadorka reklamowa kosmetyków L’Oréal Paris została uroczyście zaprezentowana 16 maja podczas festiwalu filmowego w Cannes, gdzie pracowała też jako reporterka Radia ZET.
W ramach podpisanej umowy Grażyna Torbicka będzie ambasadorką reklamową kosmetyków L’Oréal Paris na dwa lata. Wizerunek dziennikarki będzie wykorzystywany zarówno w reklamach, jak i na opakowaniach wybranych kosmetyków tej marki
Startująca właśnie kampania reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, prasę, internet oraz punkty sprzedaży.

Za obsługę marketingową L’Oréal Paris w Polsce odpowiadają agencje McCann & MRM (kreacja i produkcja reklam), Value Media (działania w internecie), ZenithOptimedia (planowanie i zakup mediów) oraz Advanced PR (działania public relations).











