SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Green Parrot dla Mary Kay

Agencja Green Parrot wygrała przetarg na obsługę marki kosmetycznej Mary Kay.

Article

W ramach podpisanej umowy, Green Parrot odpowiada za prowadzenie komunikacji oraz obsługę kampanii reklamowej profilu na Facebooku.

Po stronie agencji za działania odpowiadają Beata Grzybek-Zielińska, head of communication oraz Joanna Szymaszek, senior account manager.

Umowę podpisano na rok.

Mary Kay to amerykańska maka kosmetyczna, założona w 1963 roku. W tej chwili jest obecna jest na prawie 40 rynkach na całym świecie.

W tym roku agencja rozpoczęła współpracę z klientem z branży deweloperskiej - Mota-Engil Real Estate Management.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Green Parrot dla Mary Kay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing