SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grey Group Poland wycofała się z przetargu reklamowego IKEA

Z trwającego przetargu na obsługę reklamową sieci sklepów IKEA Retail wycofała się kolejna agencja - Grey Group Poland. W postępowaniu broniła obsługi tej firmy.

Do trwającego od początku marca przetargu na obsługę reklamową IKEA Retail zaprosiła dziewięć agencji: DDB&tribal, VML Poland, Saatchi&Saatchi, Lvov, Scholz&Friends, BBDO, Bardzo oraz broniące dotychczasowej obsługi Grey Group Poland i Kalicińscy.com.

Do kolejnego etapu przeszło pięć pierwszych agencji, bez BBDO i Bardzo. Agencja Bardzo zrezygnowała z dalszego uczestnictwa w postępowaniu ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego klienta (jego nazwy agencja nie podaje).

Dzień po ujawnieniu tej listy biuro prasowe IKEA poinformowało, że z dalszego uczestnictwa w przetargu wycofała się też agencja Grey Group Poland. Powodów rezygnacji nie podano.

Na tzw. długiej liście jest obecnie sześć agencji. Rozstrzygnięcie zaplanowano na pierwszą połowę maja.

IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. złotych) oraz finaliści (15 tys. złotych).

Dołącz do dyskusji: Grey Group Poland wycofała się z przetargu reklamowego IKEA

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Zdecydowanie brakuje dobrych marketingowców po stronie ikea. Biorą ludzi z przypadku, a nie znających się na wszechstronnej komunikacji w digital, atl, czy w rozmieniu DIY. Dlatego nie warto w ten przetarg wchodzić, bo wygra głupota.
odpowiedź
User
Tom
Niestety jak kolega wyzej napisal. Poziom bardzo slaby :(
odpowiedź
User
MOTTOM
CZYLI WSZYSCY WIEDZA, ZE DDB I VML JUZ DOGADANE. SZYBKO POSZLO.
odpowiedź