Wpływy netto grupy 4fun Media ze sprzedaży od stycznia do marca br. wyniosły 8,59 mln zł, natomiast zysk netto spadł w skali roku o 25 proc. do 416 tys. zł, a zysk EBITDA zwiększył się o 32 proc. do 1,47 mln zł.
Wzrost wpływów o 103 proc. wynika przede wszystkim z przejęcia w październiku ub.r. firmy działającej w branży cyfrowej reklamy zewnętrznej Screen Network oraz uruchomienia agencji reklamowej Bridge2Fun, której pierwszym klientem jesienią został T-Mobile Polska. W swoim podstawowym segmencie telewizyjnym 4fun Media emituje kanały muzyczne 4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance, w których właśnie wprowadzono standard transmisji audio i kompresji dźwięku Dolby Digital Plus, co wspiera kampania reklamowa.

W minionym kwartale 4fun Media po raz pierwszy w swojej historii mniej niż 50 proc. wpływów osiągnęła dzięki kanałom 4Fun. Przychody ze sprzedaży reklam w nich wyniosły prawie 4 mln zł (3 proc. więcej niż rok wcześniej) i stanowiły 46,5 proc. wszystkich wpływów.
Z kolei sprzedaż reklam na nośnikach digital signage należących do Screen Network osiągnęła wartość 2,92 mln zł i stanowiła 33,4 proc. wpływów 4fun Media, przychody Bridge2Fun - 751 tys. zł (8,7 proc.), a pozostałe wpływy - 736 tys. zł (8,6 proc.). Na te ostatnie (w skali roku wzrosły aż 33-krotnie) złożyły się przede wszystkim działania marketingowe w kanałach 4Fun realizowane poza blokami reklamowymi. - Akcje specjalne okazują się coraz bardziej skuteczną formą dotarcia do konsumenta przy wykorzystaniu zasięgu stacji nadawanych przez 4fun Media, realizowaną z wykorzystaniem działań typu product placement, branded content, eventy masowe itd. - informuje spółka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polo-tv-zwieksza-przewage-nad-eska-tv-to-tv-o-86-proc-w-dol ##











